Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | DA-SP-RI Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | DA-SP-RI Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Stokman Den Helder BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pastoor Koopmanweg 11 |
Postcode | 1784 NX |
Plaats | Den Helder |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)223 - 637484 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.stokmanrenault.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Koppel: 113 Nm
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 125 km/u
Ledig gewicht: 949 kg
Wielbasis: 242 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
Al onze occasions worden aangeboden voor een rijklaarprijs. Dat houdt in dat de auto wordt afgeleverd inclusief;
- 12 maanden geen onderhoud noodzakelijk
- 12 maanden APK
- 12 maanden Premium pas
- 12 maanden Pechhulp Nederland
- 12 maanden BOVAG garantie
- 14 dagen omruilgarantie
- 88 puntencheck
- Volle tank brandstof (LPG/benzine/diesel/ Elektra)
Bovenop de aanschaf van uw nieuwe auto kunt u kiezen voor het Stokman Premium occasionpakket. Dit pakket bestaat uit;
- Een update van het navigatiesysteem
- Een iXtar-lakbehandeling
- Antidiefstalbouten
- Een cleanbox voor uw auto
De kosten voor dit pakket bedragen slechts € 495,-!
Via Mobilize Financial Services kunt u de aanschaf van uw nieuwe occasion financieren tegen aantrekkelijke voorwaarden. Zo financiert u uw occasion al vanaf 5,9% rente! Vraag de verkoper naar de mogelijkheden.
Voor een geheel vrijblijvend inruilvoorstel, een proefritafspraak of een showroombezoek komen wij graag met u in contact. U kunt ons bereiken op 0223-637484 of verkoop@stokman.nl. Natuurlijk bent u ook van harte welkom bij ons in de showroom voor een bezichtiging. Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00 en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Spring | Elektrische essentie
De Dacia Spring heeft een duidelijk doel: elektrisch rijden zo betaalbaar mogelijk maken. Het doet dat naar eigen zeggen door elektrisch rijden terug te brengen tot de essentie. Echter, voor modeljaar 2024 krijgt de Spring een nieuw uiterlijk, modernere techniek en meer verfijnde rijeigenschappen. Op die manier wil Dacia de Spring aantrekkelijker maken. Maar gaat dat niet ten koste van de lage prijs?
De Dacia Spring is een voordelige elektrische auto. Vanaf 2024 is de uitstraling volwassen en de uitrusting rijk, waarmee de Spring minder als een budgetauto voelt en nog meer als een slimme keuze.
Plus
- heel veel waar voor heel weinig geld
- minder budget-gevoel vanaf modeljaar 2024
- doordachte ergonomie
Min
- matig weggedrag (maar beter dan voorheen)
- weinig ruimte achterin
- diepe grondtoon van airconditioning
Conclusie
De Dacia Spring wil het publiek verleiden tot elektrisch rijden door zijn prijs en de kwaliteiten. Daarom is de kleine Dacia vernieuwd voor modeljaar 2024. Het nieuwe uiterlijk geeft de Spring een minder aandoenlijke en veel zelfverzekerdere uitstraling, waardoor het gevoel van "budgetauto" ook sterk is verminderd. Datzelfde geldt voor het interieur, dat dankzij een nieuwe indeling en nieuwe materialen een veel volwassener uitstraling heeft gekregen.
De uitrusting is rijker geworden. Dat is deels omdat Dacia profiteert van nieuwe technische ontwikkelingen van moederbedrijf Renault en deels omdat de Europese Unie dat vanaf 2024 verplicht. Het weggedrag zou zijn verbeterd, maar in feite is vooral de communicatie tussen bestuurder en mechaniek verbeterd. De wegligging is slechts marginaal beter geworden. De Spring leent zich daarom voor langere afstanden, maar voelt zich toch het beste thuis in en om de stad. Geheel terecht zijn de batterij en elektromotor ongewijzigd. Met de 45 pk motor is de Spring vooral een stadsauto, met de 65 pk motor vormen ook hogere snelheden geen probleem. De actieradius en laadmogelijkheden zijn voldoende.
Tenslotte resteert de vraag: is de Spring met zijn modernere uiterlijk, rijkere uitrusting en verfijndere weggedrag even voordelig als voorheen? Ja, zonder enige twijfel! Het concept is namelijk niet gewijzigd: de Spring reduceert de elektrische auto tot de essentie en is daarbij slim met de tijd meegegaan. Daarom is de balans tussen bereik, prestaties, uiterlijk, uitrusting en prijs nog altijd onverslaanbaar.