Bouwjaar | 18-01-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.319 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 86-ZSB-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 8.650,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-01-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.319 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 86-ZSB-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Lieshout Automobielassociatie B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Component 120 |
Postcode | 1446 WP |
Plaats | Purmerend |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)299 - 368281 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvanlieshout.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2012 - jun. 2018
Modelcode: B232
Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 408 x 175 x 160 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.179 kg
Laadvermogen: 581 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 635 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Prijs met 6 MAANDEN BOVAG GARANTIE bedraagt 8600.- Euro. De auto wordt dan afgeleverd inclusief onderhoudsbeurt, tenminste 1 jaar APK, RDW leges etc. Prijs zonder garantie bedraagt 7900.- Euro. Wij bieden de mogelijkheid hierbij om de auto met een kleine beurt en nieuwe APK af te nemen voor € 295.-
= Bedrijfsinformatie =
MOCHT U VIA MAIL EEN INRUILINDICATIE WILLEN DAN VERZOEKEN WE U OM EEN VOLLEDIGE OMSCHRIJVING VAN DE IN TE RUILEN AUTO, LIEFST MET FOTO'S DOOR TE MAILEN.
Autobedrijf van Lieshout is actief sinds 1987. In Purmerend hebben we de beschikking over 6750 M2 ruimte. In onze eigen werkplaats doen we het onderhoud en APK aan alle merken auto's. We hebben een grote showroom, ongeveer 200 auto's op voorraad en wekelijks circa 20 nieuwe occasions. Rechtstreeks verbinding met de RDW zorgt er voor dat we direct auto's op naam kunnen zetten en exporteren.
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Van Lieshout Automobielassociatie B.V. niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekenbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford B-Max | Moderne architectuur
Moderne architectuur is vrijwel altijd een lust voor het oog. Maar slechts een enkele keer biedt het daadwerkelijk meer functionaliteit boven bestaande ontwerpen. Ford komt nu met een auto met een stukje bijzondere architectuur: de B-Max heeft voorin scharnierende deuren, achter schuifdeuren en daar tussenin helemaal niets! Bovendien zou dit ruimtewondertje even goed rijden als de beste personenauto.
De B-Max is een fractie kleiner dan de directe concurrenten. Daardoor is de auto beter handelbaar, zuiniger en gemakkelijker te parkeren. Toch biedt de B-Max meer ruimte en is die ruimte bereikbaar.
Plus
- ruim en praktisch
- sublieme wegligging
- nette prestaties, beschaafd verbruik
Min
- stuurwiel onvoldoende verstelbaar
- forse prijs
- openen/sluiten achterklep vraagt veel spierkracht
Conclusie
Ford introduceert de B-Max: een compacte MPV die zich onderscheidt met een bijzondere opzet. De B-Max is een fractie kleiner dan de directe concurrenten. Daardoor is de auto beter handelbaar in druk verkeer en gemakkelijker te parkeren. Toch biedt de B-Max meer ruimte en is die ruimte dankzij slimme deuren (voor scharnierend, achter een schuifdeur en geen B-stijl) gemakkelijker te bereiken.
De dieselmotor voldoet, maar is niet beter of slechter dan die van de concurrentie. De 1.0 liter driecilinder benzinemotor is juist een aanrader. Alhoewel in de praktijk niet zo zuinig als in de folder wordt beloofd, is de B-Max 1.0 EcoBoost wel zuiniger dan de meeste tegenstrevers. De prestaties zijn echter minstens zo goed.
Het allerbelangrijkste voordeel van de B-Max is dat het een Ford is. Net als de andere modellen van Ford is ook dit de best sturende auto in zijn segment. Het weggedrag is uitstekend voor een auto als deze en dat komt zowel het comfort als de veiligheid ten goede.