Bouwjaar | 30-10-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 2 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.898 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-10-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 2 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.898 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Bruijn Blokker B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kennemerstraatweg 189 |
Postcode | 1851 BE |
Plaats | Heiloo |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 5331818 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.toyota-heiloo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)
Modelreeks: jul. 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 76 liter
Topsnelheid: 180 km/u
Ledig gewicht: 2.053 kg
Wielbasis: 313 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 08-07-2027
Garantielabel: BOVAG Garantie (24 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Garantie 24 maanden (zonder meerprijs): https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
Let op! Prijs is exclusief kosten rijklaar maken en exclusief eventuele accessoires (bijvoorbeeld een trekhaak).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Isuzu D-Max | Op bekend terrein
Brood haal je bij de bakker, groente bij de groenteman; niet bij de supermarkt. Voor pick-up trucks is er ook een specialist: Isuzu. Althans, zo betitelt deze oudste autofabrikant van Japan zichzelf graag. De nieuwe D-Max moet bewijzen of een specialist inderdaad beter is dan een merk dat van alle markten thuis is.
Isuzu is een specialist op het gebied van bedrijfsauto's en kan daarom relatief goedkoop een pickup ontwikkelen. De D-Max is een echt werkpaard, maar is binnenin toch comfortabel.
Plus
- terreinwaardig
- luxueus personenauto-interieur
- robuuste techniek
Min
- matig weggedrag op verharde weg
Conclusie
Is de D-Max van specialist Isuzu beter dan een pick-up van een fabrikant die alle soorten auto's bouwt? Ja en nee. Een grote fabrikant heeft veel standaardonderdelen in huis waardoor een auto relatief goedkoop kan worden voorzien van de meest moderne techniek. Omdat Isuzu alles in eigen huis ontwikkelt, is de D-Max bij de tijd, maar zeker niet vooruitstrevend.
Daar staat tegenover dat de D-Max tot in de laatste vezel is ontworpen als betrouwbaar, onoverwinnelijk werkpaard en dat is te merken. Dat begint al met het doordachte interieur dat weliswaar luxueus is, maar tegelijkertijd degelijk en praktisch. De rijeigenschappen scoren op de openbare weg slechts een voldoende, maar in het terrein schittert de D-Max. Ook na een dag van (zeer) hard werken gaf de D-Max geen krimp en dat is een kenmerk van een echte professional.