Bouwjaar | 26-07-2013 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 113.762 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 8-KRK-86 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-07-2013 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 113.762 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 8-KRK-86 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AUTOMARKT BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Einsteinstraat 5a |
Postcode | 1704 RT |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 5348180 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automarktbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 373 x 168 x 138 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 315 kg
GVW: 1.380 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
U ziet het al aan de buitenkant en u voelt het zodra u de krachtige motor start, deze sportieve MINI Coupé is gemaakt om prestaties te leveren. De aandrijving van deze MINI wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Het interieur is luxe uitgevoerd met leren bekleding. Opvallend zijn de stoere sportstoelen, die zorgen voor een onwrikbare zit in de scherpe bochten. Tot de uitrusting behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch verstelbare buitenspiegels.
Ook lekker handig is de audiobediening op het stuur. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. De elektronische systemen in deze MINI helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. En bij het parkeren zijn het de parkeersensoren achter die voorkomen dat u andere voertuigen raakt. Ook lederen stuur, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter zijn aan boord.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze MINI Coupé samen. Mocht zich een gevaarlijke situatie voordoen, dan geeft de Brake Assist extra remkracht en verkort de remweg.
Een proefrit levert het bewijs. Neem contact op en we maken een afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini Coupe | Schandalig leuk
Een MINI ziet er niet alleen leuk uit, een MINI is vooral leuk om mee te rijden. Het ligt daarom voor de hand dat een MINI die er leuker uitziet nog meer rijplezier biedt. Daarom is de MINI er nu ook als extra sportieve coupé. Klopt dit soort "dronkenmanslogica" ook in de praktijk?
De MINI Coupe is nog leuker dan een gewone MINI. Dat is te danken aan de spannendere presentatie en het aangepaste onderstel. Dit maakt de belevenis nog intenser.
Plus
- uitstekende wegligging
- sublieme prestaties, bescheiden verbruik
- royale bagageruimte
Min
- onoverzichtelijk
- geen handgreep boven bijrijdersstoel
- ramen beslaan (te) gemakkelijk
Conclusie
Is de MINI Coupé nog leuker dan een gewone MINI? Ja, zonder twijfel. Dat is op de eerste plaats te danken aan de nog spannendere presentatie, maar ook aan het aangepaste onderstel.
Alhoewel de MINI Coupé is gebaseerd op de MINI Cabriolet, is de afstemming van het onderstel nog sportiever. Daarbij zorgt de presentatie ervoor dat de inzittenden zich er iedere seconde van iedere rit bewust van zijn om met een bijzondere auto te rijden. Een gewone MINI stuurt en presteert al prima, maar in de Coupé is het allemaal nog intenser en dat zorgt voor schandalig veel rijplezier.