Porsche 911 3.0 Carrera 4S NL auto pccb achterasbesturing

€ 162.992,-

Bouwjaar 30-05-2020
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 22.911 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 331 kW (451 pk)

Porsche 911 3.0 Carrera 4S NL auto pccb achterasbesturing


€ 162.992,-

Algemeen

Bouwjaar 30-05-2020
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 22.911 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 331 kW (451 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Zuffenhaus
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuwe Havenweg 20-A
Postcode 1216 BS
Plaats Hilversum
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 19993993 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.zuffenhaus.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2019 - jun. 2024

Technische informatie
Koppel: 530 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 3,6 s
Topsnelheid: 306 km/u
Ledig gewicht: 1.565 kg
Wielbasis: 245 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Energielabel: G

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

De allernieuwste 911, de Porsche 992, is zeer geslaagd, als je het ons vraagt. Eerlijk is eerlijk, we moesten even wennen. Veel nieuwe snufjes in het compleet vernieuwde interieur en strakke lijnen van buiten. Maar zoals altijd bij de Porsche 911, toch ook weer heel herkenbaar. Zo heeft de voorkant 993 trekjes, wat overigens gewoon een kleine auto is vergeleken met deze nieuwe icoon. Wat een fantastische Porsche, al helemaal als 4S uitvoering. Als ie dan ook nog eens alle beschikbare opties heeft, dan weet je het zeker: het is werkelijk een topauto, voor iedere dag!
Deze origineel Nederlands geleverde 992 4S is werkelijk bizar compleet. Helemaal zoals je hem zou willen hebben! Wat dac ht u bijvoorbeeld van de 20 inch Carrera classic wielen voor en zelfs 21 inch wielen achter, LED matrix koplampen, een sportuitlaat, het glazen schuifdak, het staat hem allemaal geweldig. De achterwielbesturing kun je niet zien, maar wel voelen. Wat stuurt deze 992 strak en wat is ie met zijn 450 pk ongelooflijk krachtig. Maar remmen doet hij natuurlijk ook superieur, met zijn Ceramische remmen! Geweldig gewoon, De adaptieve sportstoelen, het GT sportstuur, het Sport Chrono pakket, het is helemaal af. Voor extra comfort zorgt onder andere de stoelverwarming, stuurverwarming en stoelventilatie. En als je dan ook nog je favoriete nummer streamt en hoort klinken door het Bose Surround Sound systeem, rij je graag een blokje om... De optielijst is extreem, zie onderstaand.....
Deze origineel Nederlands geleverde Porsche 992 4S met slechts 22.911 km is nu te koop en uiteraard schadevrij, in toptoestand.......

Opties:
0N5 Achterasbesturing
0NA Geen modelaanduiding
0P9 Sportuitlaatsysteem Zwart
1BV PASM Sportonderstel -10mm
1LQ Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)
1N3 Stuurbekrachtiging Plus
2D1 Sport Design pakket
2PJ GT-sportstuurwiel incl stuurwielbediening en verwarming
2TG Achterzijde Sportstoelen Plus met leder bekleed
2UH Liftsysteem vooras
2V4 Ionisator
3FE Electrisch bedienbaar glazen schuifdak
3J7 Porsche embleem in hoofdsteunen
46K 20 / 21 inch Carrera Classic wielen
4A3 Stoelverwarming
4D3 Stoelventilatie
4F2 Porsche Entry and Drive
4GP Voorruit met grijze band
5MH Interieurpakket Carbon
6FU Buitenspiegels gespoten
6NN Hemelbekleding alcantara
6XV Electrisch inklapbare buitenspiegels
7M8 Dorpellijsten Carbon met verli

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie