Bouwjaar | 23-11-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 366 kW (498 pk) |
€ 44.750,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 23-11-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 366 kW (498 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Villa |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijksweg 1 |
Postcode | 1411 GD |
Plaats | Naarden |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 3037272 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovilla.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2022 - 2024
Technische informatie
Koppel: 493 Nm
Acceleratie (0-100): 4,4 s
Topsnelheid: 201 km/u
Ledig gewicht: 1.828 kg
Wielbasis: 288 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Deze prachtige Tesla is nieuw!
Ook berust er een fiscaal voordeel op deze auto voor de zakelijke rijder, dit betreft namelijk een BTW auto!
Niet alleen de techniek van deze elektrische Tesla Model 3 is vernieuwend. Ook het ontwerp onderscheidt zich duidelijk van de massa. Fiscaal aantrekkelijk is de elektromotor, waarmee u niet alleen stil maar ook uitermate pittig kunt rijden. De kilometerstand van deze dealeronderhouden auto is laag, slechts 62. De auto is van bouwjaar 2022. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Topklasse: daar hoort leren bekleding absoluut bij. Bestuurder en bijrijder krijgen een warm welkom: deze Tesla Model 3 is voorzien van verwarmbare voorstoelen. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. Het interieur lijkt groter en ruimtelijker dankzij het glazen panoramadak. Ook is de auto voorzien van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch bedienbare ramen achter.
De achteruitrijcamera geeft u duidelijk zicht op de ruimte achter de auto. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. De radio harder of zachter zetten of iemand uit uw contactenlijst bellen. Dankzij de spraakbediening doet u dit allemaal met uw stem. Dankzij Connected Services houdt u de auto nog gemakkelijker in topconditie. Elke dag. Een subliem geluidsspectrum wordt onder alle omstandigheden geleverd door het high performance audiosysteem. Natuurlijk behoren full map navigatiesysteem, draadloos opladen, multifunctioneel lederen stuur, DAB+, keyless entry en automatisch dimmende buitenspiegels ook tot de uitrusting van deze complete auto.
De intelligente veiligheidssystemen in deze auto waken continu over uw veiligheid. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. De lane assist dirigeert u weer naar het midden van uw rijstrook als u buiten de lijnen dreigt te gaan. De auto is ook uitgerust met dodehoekdetectie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.
Wilt u ook elektrisch rijden? Bel ons dan nu voor een proefrit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.