Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Executive 166k km

€ 8.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-11-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 166.200 km
Deuren 5
Kenteken 81-XZG-5 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Executive 166k km


€ 8.250,-

Algemeen

Bouwjaar 16-11-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 166.200 km
Deuren 5
Kenteken 81-XZG-5 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DrOranjeSnor
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hugo de Vriesstraat 1
Postcode 2152 CT
Plaats Nieuw-Vennep
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 27386829 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R17
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 176 x 152 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.365 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.805 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 93 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

***Rijklaarprijs inclusief 6 maanden (of 15.000km) garantie op de motor, automaat en hybride batterij!

= Bedrijfsinformatie =

Let op! Laagsteprijs is niet juiste word maar beste prijs is mogelijk (naast de auto als u hem leuk vind...)!

***Wij afleveren Toyota en Honda's standard drie maanden garantie op de motor en versnellingsbak en zes maanden op hybride batterij (als hij hybride auto is) behalve die ''voor export/handel'' benoemd of ''geen garantie'' benoemd.

Wij checken motor olie, filters, koelvloeistof, ruitenwissers, banden... indien vervangen of op vloeistoffen pijl brengen. Kortom maken we auto's rijklaar.
Wij kopen Toyota's en Honda's vrijwel terugkopen. Bij de terugkopen houden we nieuwe km stand, gebruikt tijd, inkoop-verkoopbelasting en afleveren kost (die in de verkoopprijs ingegrepen) bij de inkoopprijs afrekenen.

*Tijdens garantie dient de auto goed onderhouden (regelmatig controleren van olie peil per 10.000km en olie/olie filters vervangen per 15.000km, hybride auto's moet regelmatig gereden worden ten minste 1 keer per week en minimaal 20km per keer).

Wij kopen Toyota Prius van top staat tot sloop in voor beste prijs. Staat van de auto is niet zo belangrijk van sloop tot prima staat kunnen we kopen ze. O.a. probleem van motor, hybride batterij, versnellingsbak, ontbreekt van katalysator zijn geen probleem...

Stuur maar kenteken, km stand, staat van de auto een paar foto's ervan. U krijgt dan beste bod voor uw auto zsm

Vrijwaring van de auto's kan snel/online/24 uur

Wij kopen
Toyota Prius bouwjaar vanaf 2004 tot 2014
Toyota Prius Plus bouwjaar vanaf 2012 tot 2016

Lexus hybride

Honda Insight

Staat van de auto is niet zo belangrijk van sloop tot prima staat kunnen we kopen ze. O.a. probleem van motor, hybride batterij, versnellingsbak, ontbrekt van katalysator zijn geen probleem...

Stuur maar kenteken, kmstand, indien schade/mankement en verwachte prijs met een paar foto,s!

Wij zullen snel bieden en als akkoord gaat, doen we hem z.s.m overschrijven/ophalen van uw adres...

over ons...

Wij proberen een duurzame relatie met de klanten te maken. Daarom maken we auto's rijklaar als het

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Auris | Fleurig grijs

De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.

Autotest | Toyota Auris Fleurig grijs

Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.

Plus

  • de enige hybride in zijn soort
  • smetteloze afwerkingskwaliteit
  • uiterst comfortabel

Min

  • onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
  • weinig aandacht voor actieve veiligheid
  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.

Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.

Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.

Deel deze advertentie