Volkswagen Golf 2.0 TDI GTD 8 - Panorama | H/K | ACC | Camera |

€ 43.995,- incl. BTW

Bouwjaar 13-09-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 24.009 km
Deuren 5
Kenteken MC-61-24 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TDI GTD 8 - Panorama | H/K | ACC | Camera |


€ 43.995,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 13-09-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 24.009 km
Deuren 5
Kenteken MC-61-24 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam C Gallery Exclusive
Contactpersoon Cris de la Torre Diaz
Adres George Marshallweg 7
Postcode 1689 ZS
Plaats Zwaag
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)229 - 755707 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.cgalleryautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2020 - dec. 2021

Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 230 km/u
Ledig gewicht: 1.365 kg
Wielbasis: 264 cm

Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Energielabel: G

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

MC: 6124

De prijs is inclusief BTW.

U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Volkswagen Golf. Het is een auto van het bouwjaar 2023, hij heeft 24009 kilometer op de teller staan. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals bijvoorbeeld deze dealeronderhouden Golf. In deze auto vindt u een dieselmotor en een automatische transmissie. Doe maar luxe! Neem plaats in de verwarmbare voorstoelen en voel hoe de massagefunctie zorgt voor verfrissende doorbloeding op de lange ritten. De sportstoelen zorgen voor een strak uiterlijk én een uitstekende zitsteun. Fijn zo'n elektrisch bediend glazen panoramadak. Pak aan, 't is winter! Zo'n verwarmd stuurwiel is dan bijzonder prettig! Perfect zicht bij nacht en slecht weer? Dat leveren de koplampen met matrix LED-verlichting. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, trailer assistent, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

U wordt geïntroduceerd tot de digitale wereld van mobiliteit waarop alles wat u wenst wordt geprojecteerd op het digitale dashboard. Nooit meer problemen bij achteruitrijden of inparkeren. De achteruitrijcamera houdt alles in de gaten! Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Loopt het verkeer onderweg vast, schakel dan de file assistent in en laat het systeem zorgen voor de juiste afstand bij stilstaan en rijden. Kilometerstand? Oliepeil? Accuspanning? Allemaal te zien via de app. Overal. Altijd. Dankzij Connected Services. De Volkswagen is standaard voorzien van: dashboard met spraakbediening, premium audiosysteem, full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie en automatische airconditioning.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. Bij de veiligheidssystemen van deze auto hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden langs en boven de weg. Mooi binnen de lijnen van de rijstrook blijven? Het Lane-keeping systeem helpt altijd een handje. De forward collision warning

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie