Alfa Romeo Mito 1.4 T Distinctive - panodak - clima

€ 4.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-02-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 206.764 km
Deuren 3
Kenteken 50-KTK-5 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Alfa Romeo Mito 1.4 T Distinctive - panodak - clima


€ 4.950,-

Algemeen

Bouwjaar 13-02-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 206.764 km
Deuren 3
Kenteken 50-KTK-5 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam La Scuderia
Contactpersoon Nollen
Adres Maxwellstraat 11G
Postcode 1704 SG
Plaats Heerhugowaard
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)72 - 5314495 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.la-scuderia.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 207 km/u

Maten
Wielbasis: 251 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.110 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.615 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Door inruil verkregen deze, Alfa Romeo MiTo 1.4 T Distinctive, 135 pk

Deze sportieve Alfa Romeo MiTo uit 2010 met 135 pk biedt een perfecte balans tussen stijl en prestaties. Met een kilometerstand van 206.764 km en een uitgebreide uitrusting, voorziet deze auto u van comfort en veiligheid op elke rit.

Opties en Uitrusting:

Premium Pack: Voorzien van armsteun voor, cruise control, electronic climate control en parkeersensoren achter.
Visibility-pakket: Inclusief automatisch dimmende binnenspiegel, automatische verlichting, regensensor en verwarmbare ruitensproeiers.

Comfort en Interieur:
U vindt onder andere airconditioning, een in hoogte verstelbare bestuurdersstoel, lederen stuurwiel en versnellingspook, en een multifunctioneel stuurwiel. Electronic climate control zorgt voor een prettige temperatuur, ongeacht de omstandigheden.

Exterieur:
Uitgerust met stijlvolle 17" lichtmetalen velgen, elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels in carrosseriekleur en een elektrisch zonnedak. De automatische verlichting draagt bij aan uw rijcomfort en veiligheid.

Veiligheid:
Deze MiTo is voorzien van veiligheidssystemen zoals ABS, ESP, airbags rondom (inclusief knieairbag) en een alarmsysteem. Met cruise control, een start-stopsysteem en tractiecontrole geniet u van maximale controle op de weg.

Overige uitrusting:
USB Blue&Me voor eenvoudige connectiviteit.

Historie en onderhoud:
Deze Alfa Romeo MiTo heeft een duidelijke onderhoudshistorie. Met zijn krachtige 1.4 T-benzinemotor biedt hij betrouwbare prestaties en optimaal rijplezier.

Algemene staat:
Gezien de kilometerstand zijn er enkele gebruikssporen aanwezig, zoals kleine steenslagjes en lichte schade aan de velgrand. Deze zijn in lijn met de verwachte gebruikssporen voor een auto van deze leeftijd en kilometerstand.

Deze auto wordt compleet geleverd met een volledige onderhoudshistorie, inclusief de originele sleutels en documentatie. De vermelde prijs is een rijklare showroomprijs, zonder verborgen kosten. Uiteraard bieden wij ook aanvullende aflever- en servicepakketten aan om u nog meer gemoedsrust te bieden bij uw aankoop.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor een proefrit of verdere informatie. Deze Alfa Romeo Mito staat klaar om u te

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet

Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.

Autotest | Alfa Romeo MiTo Vergeet mij niet

De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.

Plus

  • levendig karakter

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.

Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.

De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.

Deel deze advertentie