Alfa Romeo Mito Airco, Navi, APK, NAP

€ 3.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-02-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 145.750 km
Deuren 3
Kenteken 63-HRK-1 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 58 kW (79 pk)

Alfa Romeo Mito Airco, Navi, APK, NAP


€ 3.999,-

Algemeen

Bouwjaar 06-02-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 145.750 km
Deuren 3
Kenteken 63-HRK-1 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 58 kW (79 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoranje
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsstraat 3
Postcode 1704 RA
Plaats Heerhugowaard
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 85422242 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoranje.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 165 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 172 x 145 cm
Wielbasis: 251 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.560 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Al onze auto's worden technisch nagelopen, met nieuw APK en gepoetst afgeleverd. Bij ons bent u zeker van een goede service en kwaliteit. Heeft u een leuke auto gezien bij ons en wilt bezichtigen? U bent zonder afspraak welkom bij ons tijdens de openingstijden om de auto te bezichtigen en eventueel een proefrit te maken.

Openingstijden:
Ma-Vr 09:00 - 18:00 uur
Zat 09:00 - 17:00 uur
Zondag op afspraak




Neemt u ook een kijkje op al onze andere advertenties?


*INRUIL MOGELIJK !
*Tenaamstelling op locatie.
*Financiering mogelijk op al onze auto's.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet

Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.

Autotest | Alfa Romeo MiTo Vergeet mij niet

De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.

Plus

  • levendig karakter

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.

Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.

De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.

Deel deze advertentie