Alfa Romeo Stelvio 2.9 V6 AWD Quadrifoglio 510PK|Pano|Harman&Kardon|Memory|ACC|Camera

€ 58.850,- incl. BTW

Bouwjaar 05-09-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 89.951 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.891 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

Alfa Romeo Stelvio 2.9 V6 AWD Quadrifoglio 510PK|Pano|Harman&Kardon|Memory|ACC|Camera


€ 58.850,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 05-09-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 89.951 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.891 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Centraal Exclusief B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 20-A
Postcode 1521 ND
Plaats Wormerveer
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)75 - 2047314 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.centraalexclusief.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 255/40 R21
Bandenmaat achter: 285/35 R21
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 290 km/u
Ledig gewicht: 1.805 kg
GVW: 1.805 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9 l/100km (1 op 11,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal

Graag bieden wij u deze zéér completen Alfa Romeo Stelvio 2.9 V6 Quadrifoglio in de kleur Vulcano Nero metallic aan. De Quadrifoglio is de meest krachtigeste variant van de Stelvio, Met in het vooronder de 2.9 V6-motor met dubbele turbo is doorontwikkeld door de collega's van Ferrari en brengt via het vierwiel­aandrijving een slordige 510 pk en 600 nm koppel naar het wegdek. Dit is goed voor een sprint van 0-100 km/h van 3.8 en een top snelheid van 285 km/h
Deze Prachtige Alfa is afkomstig van de eerste eigenaar en volledig dealer onderhouden. Veder is deze Alfa Romeo voorzien van vele optie extra's, denk onder andere aan: Panorama dak, Memory, Harman & Kardon audio, Adaptive cruise control etc.

Kijk voor een uitgebreide fotoreportage op www.centraalexclusief.nl

Onderhoud:

Op 26.10.2018 bij 2.386 km
Op 08.05.2019 bij 14.664 km
Op 03.12.2019 bij 29.717 km
Op 11.05.2020 bij 38.441 km
Op 23.11.2020 bij 53.235 km
Op 08.08.2021 bij 69.166 km
Op 15.03.2022 bij 82.185 km
Op 89.06.2023 bij 89.426 km

Fabriek opties O.A.:

24701 Sound-systeem Harman-Kardon
33403 Lendensteun Stoel voor links en rechts, electr. verstelbaar
11000 Metallic-lak
16306 Panoramadak / Scharnierdak (Glas)
28301 Railsysteem in Kofferbak
42607 Vehicle-Dynamic-Control (ESP / VDC)
40591 Remzadels Rood gespoten
19102 Ruitensproeistukken verwarmbaar
32612 Stoelen voor electr. verstelbaar (8-voudig)
> 29500 - Stoelverwarming voor
> 32825 - Stoelen voor met electr. verstelbare Zijwangen
> 33403 - Lendensteun Stoel voor links en rechts, electr. verstelbaar
> 69005 - Stuur verwarmbaar
32825 Stoelen voor met electr. verstelbare Zijwangen
69058 Stuur (Sport / Alcantara, afgeplat aan de onderzijde - Quadrifoglio)
69005 Stuur verwarmbaar
25084 USB-aansluiting in Achterbank
22701 Voorruit infrarood-reflecterend
23103 Zijruiten achter en Achterruit verduisterd
26704 Adaptive cruisecontrol (Adaptive Cruise Control)
35508 Keyless-Entry
40798 Rijassistent-systeem Autonome noodrem-assistent (AEB)
18610 Rijassistent-systeem Grootlichtassistent
42907 Rijassistent-systeem Rijbaanassistentie (Lane Departure Warning)
25172 Smartphone Interface (Apple CarPlay & Android Auto)
35506 Achterklepopening elektrisch
18802 Achterlichten LED
39805 Achteruitrijcamera
> 25800 - Parkeerhulp

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen

Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.

Autotest | Alfa Romeo Stelvio De laatste der mechanen

De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.

Plus

  • uitstekend weggedrag voor een SUV
  • sterke motor (indien geprovoceerd)

Min

  • hoog verbruik
  • verouderde veiligheidsvoorzieningen

Conclusie

Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.

De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.

Deel deze advertentie