Alfa Romeo Stelvio 2.9 V6 AWD Quadrifoglio - BIANCO TROFEO - EXTREEM NETJES

€ 56.490,-

Bouwjaar 01-02-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 77.340 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.891 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

Alfa Romeo Stelvio 2.9 V6 AWD Quadrifoglio - BIANCO TROFEO - EXTREEM NETJES


€ 56.490,-

Algemeen

Bouwjaar 01-02-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 77.340 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.891 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Global Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Driebanweg 15
Postcode 1607 ML
Plaats Hem
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 11921641 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.global-automotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 283 km/u

Maten
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.805 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.460 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 210 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik in de stad: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal

Het Quadrifoglio-embleem siert de racewagens van Alfa Romeo sinds 1923. In dat jaar schilderde Ugo Sivocci een klavertje vier als geluksbrenger op zijn Alfa Romeo voordat hij van start ging in de legendarische Targa Florio-wegrace op Sicilië. Hij won prompt en sindsdien staat het Quadrifoglio Verde symbool voor Alfa Romeo's onbegrensde passie voor de autosport. Alle sportieve topmodellen uit de rijke historie van het merk zijn ermee getooid. Dus ook onze Stelvio Quadrifoglio.

Met de Giulia Quadrifoglio deed Alfa Romeo een succesvolle greep terug in de roemrijke racehistorie van het merk. De Stelvio Quadrifoglio is voorbestemd om in zijn voetsporen te treden. Zijn karakteristieke driedelige frontgrille, pefecte proporties en gespierde flanken maken deze eerste SUV van Alfa Romeo tot een toonbeeld van Italiaans autodesign, gebouwd met slechts één doel voor ogen: het bieden van een sensationele rijervaring.

De elektronische systemen van de Stelvio Quadrifoglio worden aangestuurd door een 'intelligent brein': de Alfa(TM) Chassis Domain Controller (CDC). Deze chassis-regelmodule coördineert de werking van de stabiliteitsregeling (ESC), de Alfa(TM) DNA-rijdynamiekregeling, het Alfa(TM) Active Torque Vectoring-systeem, de Alfa(TM) Active Suspension en het Integrated Brake System (IBS).

Voor een optimale sportieve rijbeleving verdeelt de Alfa Romeo Q4-vierwielaandrijving de aandrijfkrachten over de voor- en achteras al naar gelang de behoefte van het moment, terwijl Alfa(TM) Active Torque Vectoring de acceleratie verbetert en onder- en overstuur in bochten tegengaat door de aandrijfkracht optimaal over de afzonderlijke achterwielen te doseren. De Alfa(TM) Link-achterwielophanging en de perfecte 50/50-gewichtsverdeling van het lichtgewicht platform dragen verder bij aan de uitzonderlijke rijdynamiek van de Stelvio Quadrifoglio.

De 2,9-liter V6 bi-turbomotor van FERRARI zit in de Stelvio Quadrifoglio en levert een indrukwekkend vermogen van 510 pk/375 kW. Deze geheel van lichtmetaal vervaardigde krachtbron weet in luttele seconden een hoeveelheid kracht en energie te ontketenen die elke verbeelding tart, waarbij het nieuwe Q4- vierwielaandrijfsysteem en het sublieme onde

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen

Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.

Autotest | Alfa Romeo Stelvio De laatste der mechanen

De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.

Plus

  • uitstekend weggedrag voor een SUV
  • sterke motor (indien geprovoceerd)

Min

  • hoog verbruik
  • verouderde veiligheidsvoorzieningen

Conclusie

Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.

De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.

Deel deze advertentie