Bouwjaar | 17-03-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 36.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-872-SZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 31.250,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 17-03-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 36.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-872-SZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hof Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Winkelerzand 72 |
Postcode | 1731 LZ |
Plaats | Winkel |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53378806 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hofoccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R17
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 405 x 176 x 148 cm
Wielbasis: 256 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.150 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.695 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
CO2-uitstoot: 113 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Gebouwd voor liefhebbers van autorijden, deze Audi A1 citycarver levert sportieve prestaties en onafgebroken rijplezier. De aandrijving van deze Audi wordt verzorgd door een driecilinder motor en een automatische transmissie. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. Zijwaartse g-krachten worden solide opgevangen door de sportstoelen. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, dakspoiler, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.
Alle benodigde informatie helder in beeld: het digitale dashboard is een geweldige rijhulp. Oliepeil, bandenspanning, sloten en andere functies zijn via een speciale app overal te checken dankzij Connected Services. Het audio-navigatiesysteem en het audiosysteem (met DAB-ontvangst!) bedient u met knoppen op het stuur. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Met de hulp van de parkeersensoren kost inparkeren en uitparkeren u geen enkele moeite. De Audi is standaard voorzien van: regensensor, cruise control, sportstuurwiel, buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Aan boord van deze Audi houden verschillende geavanceerde systemen voor u de weg in de gaten. Ze waarschuwen u voor noodsituaties en kunnen in een aantal gevallen ook zelf ingrijpen. Een camera houdt de juiste koers binnen de rijstrook in de gaten en het Lane-keeping systeem corrigeert bij afwijkingen. Forward collision warning waarschuwt bij een dreigende aanrijding en vermindert de gevolgen van een ongeval. Accident avoidance system is een actief hulpmiddel om aanrijdingen te voorkomen. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Audi bovendien hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.
Neem contact op voor een afspraak en laat een proefrit het bewijs leveren!
= Bedrijfsinformatie =
Al onze Internet prijzen zijn / handelsprijzen / meeneem prijzen / bodemprijzen.
Bij elke verkoop hanteren wij € 350,- afleverkosten aan dealer en collega autobedrijven.
ONZE PRIJZEN IN DE SHOWROOM ZIJN ALL IN PRIJZEN DIT IS INCLUSIEF :
o Afgeleverd met onderhouds
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!