Bouwjaar | 03-01-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 51.278 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-264-XB Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 51.278 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-264-XB Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | A-Point Hoofddorp |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jacobus Spijkerdreef 4 |
Postcode | 2132 PZ |
Plaats | Hoofddorp |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 5541455 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.a-point.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2018
Modelcode: 8X
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 403 x 174 cm
Wielbasis: 256 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.100 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.660 kg
Interieur
Interieur: Zwart-fijnzilver, Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Beschikbare afleverpakketten:
- a.point standaard (inbegrepen):
- Tenaamstelling van de occasion
- Minimaal 3 maanden geldige APK
- Controle water, olie, lucht en banden
- Poetsen binnen en buiten
- Minimaal 1/4 tank brandstof
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- a.point zekerheid (€ 795 meerprijs):
- 14 maanden a-point zekerheid garantie
- Tenaamstelling van de occasion
- Minimaal 6 maanden geldige APK
- Nationale Autopas
- Gegarandeerd 7.500 km (of 6 maanden) onderhoudsvrij rijden
- Technische controle en preparatie
- Poetsen binnen en buiten
- Volle tank brandstof
- Mobiliteitsgarantie*
*vraag naar de voorwaarden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!