Audi A4 Avant 3.0 TFSI S4 quattro Pro Line Plus Full-option Perfect onderhouden I Topconditie.

€ 39.500,-

Bouwjaar 18-04-2017
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 85.924 km
Deuren 5
Kenteken N-857-LR Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 260 kW (354 pk)

Audi A4 Avant 3.0 TFSI S4 quattro Pro Line Plus Full-option Perfect onderhouden I Topconditie.


€ 39.500,-

Algemeen

Bouwjaar 18-04-2017
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 85.924 km
Deuren 5
Kenteken N-857-LR Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 260 kW (354 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Luitjes Car Company
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zuid-Spierdijkerweg 77C
Postcode 1641 LD
Plaats Spierdijk
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 11129162 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.luitjescarcompany.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 475 x 184 x 141 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.650 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.265 kg
Max. trekgewicht: 1.900 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Wat een verbazingwekkende Audi S4 Avant 3.0L TFSI quattro S Edition Pro Line Plus is dit zeg! Alle factoren van deze S4 scoren 100punten: De motorisering (3.0 TFSI met maar liefst 354pk), de totaliteit aan opties en extra's waarmee hij is uitgerust (bedenk iets en het zit erop), het verleden (zuiver en volledig aantoonbaar) en de uitvoering waarin hij is uitgerust (Pro Line Plus, S-Line, quattro). Beter kan niet naar onze mening..

Met afstand één van de mooiste en bijzonderste stationwagens die we ooit op onze showroomvloer gehad hebben.
De hoogstwaarschijnlijk één na laatste generatie met een drie liter grote V6 met een enkele twinscroll turbo. Geheel volgens de laatste trends kreeg de turbo een plekje tussen de cilinderbanken in een Hot-V constructie. Daardoor zijn er kortere gasstromen met minder verlies, een betere emissie en bovendien een compactere bouw van het blok: dat staat garant voor significante waardestijgingen in de toekomst in een wereld waarin downsizing de standaard wordt en het wagenpark langzaam maar zeker op accupakketten over gaat.

Mocht je na al het "gedoe" rondom diesels wel klaar zijn met die brandstof, maar nog wel houden van een beetje koppel, kijk dan niet verder. De V6 TFSI levert namelijk 500 Nm koppel en doet dat ook nog eens tussen 1370 en 4500 toeren per minuut. Maximaal levert de V6T ook nog 354 pk en dus zijn de prestaties dan ook dik in orde. De sprint naar de 100 doet de S4 in 4,9 seconden en uiteraard moet de begrenzer erbij worden gehaald om de acceleratie op 250 km/u te stoppen.

Audi dumpte de S-tronic bak met dubbele koppeling en zelf schakelen behoort ook niet meer tot de mogelijkheden, de S4 komt er alleen nog maar met een achttraps automaat. Die doet zijn werk voortreffelijk en daardoor is de hele aandrijflijn er ééntje die nogal uitnodigt om tempo te maken. Gelukkig stuurt Audi nog relatief veel kracht naar de achterwielen en zorgt het optionele sportdifferentieel voor een nog mooiere balans. Het sportdifferentieel is in de nieuwe versie een kilogram lichter geworden en zorgt voor echte torque vectoring, door meer kracht naar het buitens

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A4 | Zakelijk succes

Bij een succesvolle presentatie draait het niet alleen om de boodschap, maar ook om de verpakking. Hoe goed een verhaal ook is, als het niet boeiend wordt gebracht luistert niemand. Wie zakelijk succes wil uitstralen doet dat met een strak pak, de nieuwste telefoon en natuurlijk een gelikte auto. Een Audi A4 misschien?

Autotest | Audi A4 Zakelijk succes

Audi presenteert de 5e generatie van de A4. De A4 rijdt prima, maar niet beter dan gemiddeld. De techniek is modern, maar niet vooruitstrevend. Het strakke uiterlijk is en blijft het sterkste punt.

Plus

  • smetteloze bouwkwaliteit
  • prima weggedrag
  • doordachte ergonomie

Min

  • niet zo zuinig als beloofd
  • matige prestaties 2.0 TDI (150 pk)
  • karige standaard-uitrusting

Conclusie

Audi presenteert de vijfde generatie van de A4. Zowel op motorisch gebied, als op het gebied van de wegligging is de nieuwe A4 een duidelijke verbetering ten opzichte van de vorige generatie. Ten opzichte van de concurrentie, al dan niet uit eigen huis, is het verschil minder groot. Dat is niet omdat de A4 niet zou deugen, maar vooral omdat de concurrentie zo sterk is.

De techniek is modern, maar nooit innovatief. Alleen de ergonomie is dankzij de virtual cockpit echt vernieuwend. Het sterkste punt van de Audi A4 is en blijft het concept: strakke vormgeving en een smetteloze afwerkingskwaliteit. De Audi A4 blijft daarom dé manier om zakelijk succes kracht bij te zetten.

Deel deze advertentie