Bouwjaar | 18-04-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.924 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-857-LR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 260 kW (354 pk) |
€ 39.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-04-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.924 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-857-LR Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 260 kW (354 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Luitjes Car Company |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuid-Spierdijkerweg 77C |
Postcode | 1641 LD |
Plaats | Spierdijk |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11129162 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.luitjescarcompany.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 475 x 184 x 141 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.650 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.265 kg
Max. trekgewicht: 1.900 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Wat een verbazingwekkende Audi S4 Avant 3.0L TFSI quattro S Edition Pro Line Plus is dit zeg! Alle factoren van deze S4 scoren 100punten: De motorisering (3.0 TFSI met maar liefst 354pk), de totaliteit aan opties en extra's waarmee hij is uitgerust (bedenk iets en het zit erop), het verleden (zuiver en volledig aantoonbaar) en de uitvoering waarin hij is uitgerust (Pro Line Plus, S-Line, quattro). Beter kan niet naar onze mening..
Met afstand één van de mooiste en bijzonderste stationwagens die we ooit op onze showroomvloer gehad hebben.
De hoogstwaarschijnlijk één na laatste generatie met een drie liter grote V6 met een enkele twinscroll turbo. Geheel volgens de laatste trends kreeg de turbo een plekje tussen de cilinderbanken in een Hot-V constructie. Daardoor zijn er kortere gasstromen met minder verlies, een betere emissie en bovendien een compactere bouw van het blok: dat staat garant voor significante waardestijgingen in de toekomst in een wereld waarin downsizing de standaard wordt en het wagenpark langzaam maar zeker op accupakketten over gaat.
Mocht je na al het "gedoe" rondom diesels wel klaar zijn met die brandstof, maar nog wel houden van een beetje koppel, kijk dan niet verder. De V6 TFSI levert namelijk 500 Nm koppel en doet dat ook nog eens tussen 1370 en 4500 toeren per minuut. Maximaal levert de V6T ook nog 354 pk en dus zijn de prestaties dan ook dik in orde. De sprint naar de 100 doet de S4 in 4,9 seconden en uiteraard moet de begrenzer erbij worden gehaald om de acceleratie op 250 km/u te stoppen.
Audi dumpte de S-tronic bak met dubbele koppeling en zelf schakelen behoort ook niet meer tot de mogelijkheden, de S4 komt er alleen nog maar met een achttraps automaat. Die doet zijn werk voortreffelijk en daardoor is de hele aandrijflijn er ééntje die nogal uitnodigt om tempo te maken. Gelukkig stuurt Audi nog relatief veel kracht naar de achterwielen en zorgt het optionele sportdifferentieel voor een nog mooiere balans. Het sportdifferentieel is in de nieuwe versie een kilogram lichter geworden en zorgt voor echte torque vectoring, door meer kracht naar het buitens
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A4 | Zakelijk succes
Bij een succesvolle presentatie draait het niet alleen om de boodschap, maar ook om de verpakking. Hoe goed een verhaal ook is, als het niet boeiend wordt gebracht luistert niemand. Wie zakelijk succes wil uitstralen doet dat met een strak pak, de nieuwste telefoon en natuurlijk een gelikte auto. Een Audi A4 misschien?
Audi presenteert de 5e generatie van de A4. De A4 rijdt prima, maar niet beter dan gemiddeld. De techniek is modern, maar niet vooruitstrevend. Het strakke uiterlijk is en blijft het sterkste punt.
Plus
- smetteloze bouwkwaliteit
- prima weggedrag
- doordachte ergonomie
Min
- niet zo zuinig als beloofd
- matige prestaties 2.0 TDI (150 pk)
- karige standaard-uitrusting
Conclusie
Audi presenteert de vijfde generatie van de A4. Zowel op motorisch gebied, als op het gebied van de wegligging is de nieuwe A4 een duidelijke verbetering ten opzichte van de vorige generatie. Ten opzichte van de concurrentie, al dan niet uit eigen huis, is het verschil minder groot. Dat is niet omdat de A4 niet zou deugen, maar vooral omdat de concurrentie zo sterk is.
De techniek is modern, maar nooit innovatief. Alleen de ergonomie is dankzij de virtual cockpit echt vernieuwend. Het sterkste punt van de Audi A4 is en blijft het concept: strakke vormgeving en een smetteloze afwerkingskwaliteit. De Audi A4 blijft daarom dé manier om zakelijk succes kracht bij te zetten.