Bouwjaar | 24-05-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 148.340 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 185 kW (252 pk) |
€ 29.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-05-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 148.340 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 185 kW (252 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nescar |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Einsteinstraat 5D |
Postcode | 1704 RT |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50210459 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nes-car.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.510 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.105 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Hoogtepunten:
- Adaptieve cruise control
- Advanced lane assist
- 360 graden camera
- Bang & Olufsen
- Keyless entry
- S-line adaptief instelbare dempers
- Matrix koplampen
- Massagestoelen
- Standkachel
- Head-up display
- Stuurverwarming
- Stoelverwarming
- Inklapbare trekhaak
- Nappa leder pakket
- Sfeerverlichting
- Geïsoleerd & warmtewerend glas
Let op: voor bezichtiging graag van te voren afspraak maken!
= Bedrijfsinformatie =
Onze visie:
De prijs op internet betreft een MEENEEMPRIJS zonder een bepaalde garantiepakket en met beperkte (zonder) wettelijke garantie. Door een eventuele garantiepakket aan te bieden willen wij bevestigen dat wij achter onze auto's staan. Een belangrijk gedachte hierbij is dat de klant niet de dupe mag zijn van een mankement aan een auto die wij verkopen. Onverhoopt kan er altijd achteraf wat gebeuren. Met goede wil van beide partijen proberen we de klant zover mogelijk te helpen! Onderhoudsvrij- en reparatievrij zijn tweedehandse auto's helaas niet!
Voor de goedkopere auto's
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A5 | Verleidelijke lijnen
U heeft uw oog laten vallen op de nieuwe Audi A5 Coupé. Het imago van Audi spreekt u aan. De harmonieuze verhoudingen trokken uw aandacht. Het strakke lijnenspel wist u te verleiden. En dus rest de vraag: rijdt de Audi A5 Coupé zo goed als hij er uitziet?
De Audi A5 Coupe ziet er niet alleen goed uit, maar rijdt ook zo. Enige vorm van "voorsprong door techniek" is ver te zoeken, maar door bestaande techniek te verfijnen is de A5 sportief en comfortabel
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- sterke en relatief zuinige 2.0 TFSI motor
- geslaagde vormgeving
Min
- hoofdsteunen te laag (S-Line stoelen)
- karige standaard-uitrusting
- geen nieuwe techniek of innovaties
Conclusie
Rijdt de nieuwe Audi A5 Coupé zo goed als hij er uitziet? Een uitgebreide testrit geeft een eenduidig antwoord op die vraag: ja. Het weggedrag en de prestaties zijn uitmuntend. Daarbij is het verbruik relatief bescheiden en is de uitrusting modern (mits gekozen voor de juiste opties). Ook met de ruimte overtuigt de A5 Coupé.
Tegelijkertijd is de Audi A5 Coupé rationeel moeilijk te verantwoorden. Het verschil met de concurrentie is gering en enige vorm van voorsprong door techniek is ver te zoeken. Toch zal menigeen dat voor lief nemen, want het zijn uiteindelijk het imago en het lijnenspel waarmee de A5 Coupé als geen ander weet te verleiden.