![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 16-05-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.048 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 4-KDK-31 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-05-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.048 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 4-KDK-31 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automotive Export |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuw Zeelandweg 8L |
Postcode | 1045 AL |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 87732875 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | automotiveexport.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 255/45 R19
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 235 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 514 x 195 x 146 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.845 kg
Laadvermogen: 675 kg
GVW: 2.520 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
This price is for export.
For purchases in the Netherlands, BPM needs to be added to this price.
For more info :
Web : www.automotiveexport.nl
Tel : +31687732875
Email : info@automotiveexport.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong
Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?
![Autotest | Audi A8 De wet van de remmende voorsprong](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4075/audi-a8.jpg)
De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.
Plus
- zowel comfortabel als sportief
- smetteloze bouwkwaliteit
- vernieuwend bedieningsconcept
Min
- kleine bergvakken in het interieur
- beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
- effect hybride-aandrijving minimaal
Conclusie
Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.
De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.
De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.