Bouwjaar | 31-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 42.865 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-732-NK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 264 kW (360 pk) |
€ 49.880,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 31-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 42.865 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-732-NK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 264 kW (360 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cirqulus.nl |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Beukenlaan 23unit 19 |
Postcode | 1701 DA |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42969486 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.renses-online.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 265 kW (360 PK)
Vermogen elektromotor(en): 300 kW (408 PK)
Aandrijving
Actieradius: 446 km
Asconfiguratie
Bandenmaat: 255/50 R20
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 490 x 194 x 162 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.455 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 3.150 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 95 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 54 km actieradius per uur, compleet vol in 26 uur en 23 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 367 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 19 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 21,300448430493 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
De Audi E-tron is voorzien van een nieuwe service beurt, apk en verlengde fabrieksgarantie (23/08/2025).
Hij is uitgeruist met een rijk scala aan premium opties. Van het geavanceerde Head-Up Display en het Matrix-LED-verlichtingssysteem tot het panoramische glazen dak en de luxe Alcantara/leder interieurafwerking.
Optielijst:
Bedieningsknoppen in glasoptiek zwart met haptische feedback en verdere aluminium elementen
Audi smartphone interface
Tweede AC-laadpoort (bestuurderszijde)
Achteruitrijcamera
Head-Up Display
Warmtewerend glas
Alcantara/Frequenzleder-combinatie
Assistentiepakket Tour
Lane assist
Remklauwen oranje gelakt
Voorstoelen elektrisch verstelbaar inclusief geheugenfunctie voor de bestuurdersstoel
Matrix-LED-koplampen, LED-achterlichten en koplampsproeiers
Opberg- en bagagepakket
Contour- en ambienteverlichtingspakket, meerkleurig
Op camera gebaseerde snelheidslimietweergave/verkeersbordherkenning
Sportstoelen voor
Interieur S line
Voorbereiding voor trekhaak
Panoramisch glazen dak
Voorstoelen, elektrisch verstelbaar, inclusief geheugenfunctie voor de bestuurdersstoel
Decoratieve inlegstukken in mat geborsteld donker aluminium
Stoelverwarming voor en achter
Comfortsleutel inclusief sensorgestuurde bagageruimteklep
Binnen- en buitenspiegels automatisch dimmend, zonder rand
Zij-airbags achter
Comfort plus
Rijassistentie met noodassistent
Audi pre sense front
Dakhemel stof zwart
Buitenspiegels elektrisch verstelbaar, verwarmd en inklapbaar, automatisch dimmend, met geheugenfunctie
Bovenkant dashboard en interieuronderdelen in kunstleder
4-weg lendensteun voor de voorstoelen
MMI Navigatie plus met MMI touch response
Audi pre sense rear
Lane assist incl. uitstapwaarschuwing en kruisend verkeer assistent achter
Matrix-LED-koplampen met variabele lichtverdeling en dynamisch licht (Pakket)
= Bedrijfsinformatie =
Ontdek onze exclusieve collectie Ev's en Hybrides. Maak vandaag nog een afspraak en kom langs in onze
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.