Audi Q5 2.0 TFSI quattro 2X S-LINE 252PK PANO/CLIMATE/LED/TRKH/MATRIX/CRUISE/STOELVERWARMING/NL-AUTO

€ 29.450,-

Bouwjaar 09-06-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 154.752 km
Deuren 5
Kenteken PB-809-X Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 185 kW (252 pk)

Audi Q5 2.0 TFSI quattro 2X S-LINE 252PK PANO/CLIMATE/LED/TRKH/MATRIX/CRUISE/STOELVERWARMING/NL-AUTO


€ 29.450,-

Algemeen

Bouwjaar 09-06-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 154.752 km
Deuren 5
Kenteken PB-809-X Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 185 kW (252 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Handelsonderneming Bakker
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoofdweg 69
Postcode 1175 KM
Plaats Lijnden
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 17181415 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.watermanautomotive.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/55 R19
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 237 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 189 x 166 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.695 kg
Laadvermogen: 705 kg
GVW: 2.400 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal

AUDI Q5 2.0 TFSI QUATTRO 252PK AUTOMAAT 2X S-LINE 2017.

FABRIEKSAF 2X S-LINE INTERIEUR+EXTERIEUR,GLAZEN SCHUIF-KANTEL PANORAMADAK,LED,,MATRIX LAMPENSTOELVERWARMING,ELEKTRISCHE UITKLAPBARE TREKHAAK,ELEKTRISCHE BEDIENBARE ACHTERKLEP,ZONNESCHERMEN VOOR DE ACHTER RAMEN,CLIMATE-CONTROL,PARKEERSENSOREN,ISOFIX,ENZ ENZ ENZ.

ORIGINEEL NEDERLANDS GELEVERDE AUTO!

ALLE BOEKJES,SLEUTELS,NAP UITDRAAI EN DE COMPLETE ONDERHOUDSHISTORIE AANWEZIG.

PERFECT ONDERHOUDEN.

DE AUTO VERKEERD VAN BINNEN EN BUITEN IN PERFECTE STAAT.

SCHERPE INTERNET MEENEEM PRIJS: 29.450 EURO.

FINANCIERING MOGELIJK,BEL VOOR DE MOGELIJKHEDEN.

WIJ REKENEN GEEN AFLEVERINGSKOSTEN.

GARANTIE EN BEPERKTE INRUIL IS EVENTUEEL MOGELIJK.

DE VERMELDE VERKOOP PRIJZEN OP ONZE INTERNET ADVERTENTIES ZIJN NETTO MEENEEM PRIJZEN ZONDER GARANTIE.

TEGEN MEERPRIJS IS HET EVENTUEEL MOGELIJK OM 2 TOT 6 MAANDEN GARANTIE OF EEN AFLEVER-ONDERHOUDSBEURT MET NIEUWE APK AF TE NEMEN.

VOOR MEER INFO KUNT U ALTIJD EVEN CONTACT MET ONS OPNEMEN, MAIL KUNNEN WIJ HELAAS NIET ALTIJD OP KORTE TERMIJN BEANTWOORDEN.

WIJ ZIJN EEN KLEIN RDW ERKEND BEDRIJF DAT IS GESPECIALISEERD IN DE IN-EN VERKOOP VAN JONG GEBRUIKTE,KWALITATIEF HOOGWAARDIGE AUTO,S MET EEN CORRECTE KILOMETERSTAND EN EEN VOLLEDIGE ONDERHOUDSHISTORIE.

AL ONZE AUTO,S WORDEN VOLLEDIG GECONTROLEERD EN HEBBEN EEN VLOEISTOF CONTROLE GEHAD ZODAT U VEILIG DE WEG OP KUNT.

WIJ ZIJN OP AFSPRAAK GEOPEND EN VRAGEN U VRIENDELIJK EVEN CONTACT MET ONS OP TE NEMEN VOORDAT U VERTREKT ZODAT U NIET VOOR EEN GESLOTEN DEUR KOMT TE STAAN.

DISCLAIMER.

ONZE ADVERTENTIES ZIJN MET DE GROOTST MOGELIJKE ZORG SAMENGESTELD.
HELAAS KUNNEN ER GEEN RECHTEN WORDEN ONTLEEND AAN FOUTIEVE INVOER VAN ACCESSIORES,OPTIES,PRIJZEN OF DRUK EN ZETFOUTEN.
VERTROUW DAAROM NIET ALLEEN OP DEZE INFORMATIE,MAAR CONTROLLEER BIJ AANKOOP DE ZAKEN DIE UW BESLISSING ZOUDEN KUNNEN BEINVLOEDEN.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie