Bouwjaar | 12-07-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 260.327 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JV-340-S Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-07-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 260.327 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JV-340-S Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | All Mobiel Cars B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuideinde 15 |
Postcode | 1521 DA |
Plaats | Wormerveer |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42730578 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.allmobielcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/65 R17
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 188 x 165 cm
Wielbasis: 281 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.730 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.365 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
--------------------------------------------------------------
Bij All Mobiel Cars bieden wij voornamelijk jonge occasions aan die grondig worden nagecheckt voordat ze worden geadverteerd. Ons doel is om u de beste service, betrouwbaarheid en kwaliteit te bieden bij de aankoop van de auto.
Het is altijd mogelijk om uw huidige auto in te ruilen, evenals het financieren van de auto die u graag zou willen aankopen. U kunt ons altijd bellen voor meer informatie hierover!
Bij All Mobiel Cars bieden wij ook het volgende:
- APK Keuringen
- Uitlezen en Diagnose
- Reparatie en Onderhoud
- Banden Service
- Airco Service
Waar wacht u nog op? Neem vandaag nog telefonisch contact met ons op om een afspraak te maken voor uw volgende auto!
075-7100250 Telefoon zaak
0642730578 Mobiel bellen of WhatsApp
Bezichtiging is mogelijk op alle werkdagen tussen 09.00 t/m 18.00 (u dient hier online of telefonisch afspraak voor te maken, ook in de avond). Zaterdag geopend van 09.00 - 14:00.
Let op:
Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunt U aan deze advertentie geen rechten ontlenen en zijn alle gegevens onder voorbehoud van (type)fouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.