Audi Q5 3.0 TFSI SQ5 quattro Pro Line Plus | Keyless | Pano | Trekhaak | ACC | HUD

€ 39.950,-

Bouwjaar 11-08-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 127.386 km
Deuren 5
Kenteken K-076-KB Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 260 kW (354 pk)

Audi Q5 3.0 TFSI SQ5 quattro Pro Line Plus | Keyless | Pano | Trekhaak | ACC | HUD


€ 39.950,-

Algemeen

Bouwjaar 11-08-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 127.386 km
Deuren 5
Kenteken K-076-KB Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 260 kW (354 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam All Rides
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dopplerstraat 33A
Postcode 1704 SR
Plaats Heerhugowaard
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 22771133 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.allrides.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/45 R20
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 189 x 164 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.845 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.500 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,8 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal

Wie zei daar dat er geen emotie meer in auto's zit? Achter het stuur van deze Audi Q5 kunt u het nog steeds ervaren, kilometer na kilometer. Met de S-Line styling trekt u op een positieve manier de aandacht. Een zescilinder motor en een automatische transmissie zorgen samen voor een snelle en comfortabele rijervaring. 's Winters op pad gaan kan een behoorlijke uitdaging zijn. Daarom is deze Audi Q5 voorzien van weldadige verwarmbare voorstoelen. In het interieur domineren de sportstoelen, die er niet alleen stijlvol uitzien, maar die u ook optimaal ondersteunen tijdens de rit. Het daglicht valt in overvloed via het elektrisch bediende panoramadak op het fraaie interieur. Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. Het verwarmbare stuurwiel is een teken van ultieme luxe. Deze voorziening is een topklasse auto waardig. De slimme koplampen gebruiken de allernieuwste matrix LED-verlichting. Altijd maximaal zicht, nooit verblinding bij de tegenligger. Ook 20 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, dakspoiler en in delen neerklapbare achterbank horen tot de voorzieningen op deze auto.

Omdat goed geïnformeerd rijden tegenwoordig om veel meer draait dan alleen snelheid en brandstofpeil, laat het digitale dashboard alle functies zien die u nodig heeft. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. De jeugd is niet los te maken van hun smartphone, en dat zie je ook aan deze jonge auto. Via een speciale app staat u overal en altijd in contact met uw vierwieler. Superhandig! Het high performance audiosysteem is volledig afgestemd op de akoestiek van de auto; genieten dus! Onderweg de accu van uw smartphone opladen gaat zonder snoeren en stekkers. U plaatst 'm simpel in de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons en klaar! Met navigatiesysteem met harde schijf, automatische airconditioning, parkeersensoren achter, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze auto helemaal compleet.

Zoals u mag verwachten van deze Audi Q5

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie