Audi Q5 55 TFSI e Quattro Comp 368PK|Pano|Camera|Memory|Keyless|Luchtvering|Carplay

€ 43.750,- incl. BTW

Bouwjaar 29-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 37.459 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 185 kW (252 pk)

Audi Q5 55 TFSI e Quattro Comp 368PK|Pano|Camera|Memory|Keyless|Luchtvering|Carplay


€ 43.750,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 37.459 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 185 kW (252 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Centraal Exclusief B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 20-A
Postcode 1521 ND
Plaats Wormerveer
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)75 - 2047314 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.centraalexclusief.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Vermogen: 185 kW (252 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 45 km
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/55 R19
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 239 km/u
Accu: 14 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW

Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 189 x 166 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.620 kg
Max. trekgewicht: 1.750 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 57 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,4 l/100km (1 op 41,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 31,333333333333 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal

Graag bieden wij u deze zéér completen Audi Q5 55 TFSI e aan. Afkomstig van de eerste eigenaar en dealer onderhouden. De Audi Q5 55 TFSI e aandrijflijn bestaat uit een 2.0-liter viercilinder benzine (252 pk / 370 Nm), elektromotor (143 pk / 350 Nm), 14,1 kWh lithium-ion batterijpack en zeventraps S-Tronic automaat. Tezamen goed voor 367 pk / 500 Nm waarmee je naar 100 km/u sprint in slechts 5,3 seconden en een topsnelheid van 239 km/u haalt.

Onderhoud:

Op 24.12.2021 bij 12.081 km
Op 10.01.2023 bij 23.901 km

Fabriek opties O.A.:

39804 Achteruitrijcamera KA2
22410 Akoestisch glas Portierruiten voor VW5
25057 Audi connect (Nood- en assistance-systeem) IW3
25047 Audi connect (Op internet gebaseerde diensten) IT3
25075 Audi Smartphone Interface UI2
35604 Bagageruimteklep electr. bediend (openen + sluiten) 4E7
63551 Banden 235/55 R19 ...W HN0
22202 Beglazing achter verduisterd (Privacybeglazing) QL5
37901 Binnenspiegel met Dimautomaat 4L6
15804 Buitenspiegel asferisch, links 5SL
15306 Buitenspiegel electr. verstelbaar, verwarmbaar en inklapbaar, met Memory
> 15897 - Buitenspiegel met Stoeprandfunctie, rechts 6XF
15897 Buitenspiegel met Stoeprandfunctie, rechts
42008 Chassis (adaptive air suspension) 1BK
25401 Combi-instrument digitaal (virtual cockpit) 9S8
26708 Cruisecontrolsysteem (Cruisecontrol) 8T6
27805 Dakbekleding Stof, zwart 6NQ
39806 Frontcamera (Ruit) QK1
26109 Interieurinrichting: Decordelen Aluminium Mat 5TG
49372 Lichtmetalen velgen 8x19 (5-dubbelspaaks, Ster-design, S-design) C2T
11000 Metallic-lak T7T7
16711 Panoramadak voor elektrisch, achter vast 3FU
25798 Parkeerhulp voor en achter, optisch (APS Plus) 7X2
40823 Remschijven achter (330 mm x 22 mm) 1KF
40694 Remschijven voor (350 mm x 34 mm) 1ZA
18680 Rijassistent-systeem Verkeerstekenherkenning QR9
39205 Schakel-/selectiehefboomgreep Leer 7F9
24703 Sound-systeem DSP / Audi Sound-systeem 9VD
30109 Stoelbekleding/

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie