Bouwjaar | 15-10-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 128.183 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KN-103-D Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 15-10-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 128.183 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KN-103-D Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Billionaire Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Joop Geesinkweg 901 |
Postcode | 1111 AB |
Plaats | Amsterdam-Duivendrecht |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13922077 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.billionairecars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2015 - apr. 2018
Modelcode: 4M
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 190 kW (258 PK)
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 54 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 517 x 202 x 178 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.420 kg
Laadvermogen: 765 kg
GVW: 3.185 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 50 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,9 l/100km (1 op 52,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 387 - € 416 per kwartaal
Leaseprijs: € 599 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Rijd een zuinige diesel met slechts € 120,- wegenbelasting per maand door de zuinige hybridevariant! De audi Q7 heeft niet alleen maar een stoer uiterlijk, deze Audi Q7 biedt ook de sportieve rijkwaliteiten die u zoekt. Deze dealeronderhouden auto heeft een kilometerstand van 128183 en is van het bouwjaar 2016. Een lederen interieur staat al decennia voor stijl en klasse. Ook bij deze Audi Q7. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Dankzij het elektrisch bediende glazen panorama dak lijkt het of u altijd met open dak rijdt. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 20 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, trailer assistent, aluminium dakrailing, warmtewerend glas, led-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen, elektrisch bediende, verwarmde en inklapbare buitenspiegels, led-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Het high performance BOSE audiosysteem produceert krachtige bassen en heldere hoge tonen. Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de dab-ontvanger. Ingebouwde spraakbediening maakt het mogelijk om de auto te bedienen zonder dat uw aandacht wordt afgeleid. Je weet altijd waar je moet zijn, dankzij het navigatiesysteem met harde schijf. Connected drive services speelt uw lievelingsmuziek draadloos af. In een auto als deze kunt u niet zonder electronic climate control, zodat de temperatuur altijd goed is. De achteruitrijcamera levert eersteklas parkeerservice. U weet precies hoeveel ruimte u nog heeft, in beeld en geluid. Het luxeniveau in deze Audi is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch insc
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.