Bouwjaar | 26-09-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 178.950 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SK-124-S Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 190 kW (259 pk) |
€ 44.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 26-09-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 178.950 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SK-124-S Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 190 kW (259 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AE Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Noorddammerweg 45 |
Postcode | 1424 NW |
Plaats | De Kwakel |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28470882 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 190 kW (259 PK)
Vermogen elektromotor(en): 94 kW (128 PK)
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 56 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 305/50 R23
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 197 x 174 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.420 kg
Laadvermogen: 765 kg
GVW: 3.185 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 17 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 2.3 kW
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 50 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,9 l/100km (1 op 52,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 30,892857142857 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 428 - € 451 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: beschikbare afleverpakketten:: o Pakket #1 (€ 395): Dit afleverpakket bevat: 1 maand garantie, Nieuwe APK, Poetsbeurt, Tenaamstelling voertuig, Voertuigcheck ( 45 punten ) o Pakket #2 (€ 695): Dit afleverpakket bevat: 3 maanden garantie, Kleine beurt, Nieuwe APK, Poetsbeurt, Tenaamstelling voertuig, Voertuigcheck ( 45 punten ) o Pakket #3 (€ 995): Dit afleverpakket bevat: 6 maanden garantie, Grote beurt, Nieuwe APK, Poetsbeurt
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie
Audi Q7 3.0 TDI e-tron 375pk quattro Sport Black Optic (panodak,B&O,matrix,sfeerverlichting,360)
Algemene informatie
Aantal deuren: 5
Kleur: Krijt Wit
Technische informatie
Vermogen: 190 kW (259 PK)
Vermogen elektromotor(en): 94 kW (128 PK)
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Actieradius: 56 km
Bandenmaat: 285/50 R21
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 230 km/u
Accu laden: Type 2, 1-fase, 2.3 kW
Maten en gewichten
Laadvermogen: 765 kg
GVW: 3.185 kg
Afmetingen (LxBxH): 505 x 197 x 174 cm
Wielbasis: 299 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 30,892857142857 kWh/100km
CO2-uitstoot: 50 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
BTW/marge: BTW verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 428 - € 451 per kwartaal
Optiepakketten
o Assistance pakket (Achteruitrijcamera, Dodehoek detector, Parkeer-assistent, Parkeersensor voor)
o Assistentie Pakket (Cruise control adaptief met Stop&Go, Rijstrooksensor, Verkeersbord detectie)
o Leder-pakket (Lederen interieurdelen, Zonnescherm achterruit, Zonnescherm zijruiten)
o Navigatie-pakket (DVD speler, Multimedia-voo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.