Audi Q7 3.0 TDI quattro 3x S-Line. Pano, Softcl, Luchtv, Matrix, Keyless, Bose, Dodeh, Trekhaak, Camera, Sfeer

€ 37.799,-

Bouwjaar 08-12-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 137.733 km
Deuren 5
Kenteken L-573-TT Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 200 kW (272 pk)

Audi Q7 3.0 TDI quattro 3x S-Line. Pano, Softcl, Luchtv, Matrix, Keyless, Bose, Dodeh, Trekhaak, Camera, Sfeer


€ 37.799,-

Algemeen

Bouwjaar 08-12-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 137.733 km
Deuren 5
Kenteken L-573-TT Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 200 kW (272 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autolinie
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Helderseweg 30B
Postcode 1817 BA
Plaats Alkmaar
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)72 - 7370352 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autolinie.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 234 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 197 x 174 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.970 kg
Laadvermogen: 795 kg
GVW: 2.765 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 691 - € 726 per kwartaal

Direct de juiste medewerker voor deze auto aan de lijn? Bel: 0617003682 (of 0727370352)

Highlights:

-Gehele historie aanwezig en aantoonbaar (kilometerstand aantoonbaar)
-Softclose
-Panoramadak
-Luchtvering
-Keyless entry & go
-Bose sound system
-Dodehoek assistent
-Elektrisch uitklapbare trekhaak
-Achteruitrij camera
-Ambiance sfeerverlichting
-Elektrisch verstelbare voorstoelen
-Airco seperaat achter
-Stoelverwarming voor & achter
-Black optic pakket
-Audi Pre sense
-Active lane assist
-21'' inch velgen
-Draadloos opladen
En nog veel meer!

= Bedrijfsinformatie =

--------------------------------------------
Autolinie - Specialist in Mercedes-Benz
Wij zijn aangesloten bij de BOVAG

-Al onze auto's zijn uit eigen voorraad, wij bemiddelen geen auto's van derden.

-Inruil van uw huidige auto is mogelijk, voor een snelle verwerking vragen wij foto's via whatsapp op 0683606028 of 0617003682
-Wilt u aanpassingen aan uw nieuwe auto? Wij bespreken graag de mogelijkheden met u!

Wij adviseren u om contact op te nemen voor u komt.

Tot ziens bij autolinie!

Helderseweg 30B
1817BA Alkmaar

Volg jij ons al op instagram?: @autolinie

072-7370352
0683606028 (ook whatsapp)
0617003682 (ook whatsapp

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 10:00 - 17:30
Zaterdag: 11:00 - 17:00
Zondag: Gesloten


Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie