![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 01-08-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.436 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-009-NG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.163 cc |
Vermogen | 257 kW (350 pk) |
€ 14.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-08-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.436 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-009-NG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.163 cc |
Vermogen | 257 kW (350 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Verhoefen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Leeghwaterweg 31c |
Postcode | 1951 NA |
Plaats | Velsen-Noord |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)251 - 293655 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfverhoefen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 275/45 R20
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 244 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 509 x 198 x 174 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.245 kg
Laadvermogen: 820 kg
GVW: 3.065 kg
Max. trekgewicht: 3.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 326 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,6 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik in de stad: 19,5 l/100km (1 op 5,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 3 (3 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 378 - € 430 per kwartaal
Met een auto als deze Audi Q7 komt u absoluut goed voor de dag. De uitstekende prestaties van deze auto komen van de achtcilinder motor en de automatische transmissie. Deze Audi Q7 komt in de luxe uitvoering, inclusief lederen interieur. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Het interieur lijkt groter en ruimtelijker dankzij het elektrisch bedienbare glazen panoramadak. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een krachtige lichtbundel. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 20 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, geluidsisolerende ramen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Zodra u naar de 'R' schakelt, gaat de parkeerhulp met achteruitrijcamera in werking en heeft u een perfect zicht op alles wat zich achter de auto afspeelt. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Terwijl het navigatiesysteem de ideale route voor u uitstippelt, geniet u van de kwaliteit van het audio-installatiesysteem. De bediening is bovendien gemakkelijk via knoppen op het stuur of via spraak. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. In deze Audi kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Ook cruise control, automatisch dimmende buitenspiegels, lederen stuur, isofix-aansluiting, usb-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening horen tot de voorzieningen op deze auto.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Het bandenspanningscontrolesysteem waarschuwt als de druk in een of meer banden te laag wordt.
Uiteraard is een proefrit altijd mogelijk. Bel onze verkoper voor een afspraak!
Wij zijn gespecialiseerd in jonge occasions en kunnen onze auto`s daardoo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
![Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/477/audi-q7.jpg)
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.