Bouwjaar | 05-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 39.900 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | - |
€ 54.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 05-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 39.900 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hot Hatch Automobiles |
Contactpersoon | Verkoop |
Adres | de Lange Ring 21 |
Postcode | 1761 AS |
Plaats | Anna Paulowna |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 1301733 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | hothatch.eu |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Audi Q7 55 TFSI e quattro Pro Line Plus Pano Trekh LV
- Merk: Audi
- Model: Q7
- Tellerstand: 39900 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Automaat 8
- Kleur: bruin
- Kleurnaam: Barrique bruin
- Kleur interieur: Beige
- Interieurnaam: Leder
- Motorinhoud: 2995 cc
- Aantal cilinders: 6
- Ledig gewicht: 2450 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Aantal sleutels: 2
Comfort
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Aluminium delen exterieur
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch glazen panorama-dak
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 19"
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Trekhaak elektrisch uitklapbaar
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Audi Phone box
- Audio installatie premium
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Smartphone integratie
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank verstelbaar
- Airco separaat achter
- Armsteun voor
- Bagagedek
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Comfortstoel(en)
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Elektrisch verstelbare passagiersstoel
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Interieur voorverwarming/(koeling)
- Lederen bekleding
- Lederen interieurdelen
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stoel ventilatie voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen met massagefunctie en geventileerd
- Voorstoelen verwarmd
Milieu
- Start/stop systeem
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 3
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Rijstrooksensor
- Verkeersbord detectie
Overige
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Airbag(s) hoofd achter
- Airbag(s) hoofd voor
- Airbag(s) side voor
- Android Auto
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay
- Audi Smartphone Interface
- Audi Sound System
- Autonomous Emergency Braking
- Bots herkenning systeem
- Connected services
- Draadloze telefoonlader
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Fabrieksgarantie
- Geluidsisolerend glas
- Kleur zwart.
- Luchtvering
- Matrix LED koplampen
- Oplaadmogelijkheid
- Rijstrooksensor met correctie
- Rondomzicht camera
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
I.v.m. met lange levertijden op nieuwe auto's gaan deze populaire auto's op dit moment zeer snel van de hand. Laat ons weten of u interesse heeft en wij kunnen de auto vrijblijvend tijdelijk voor u reserveren.
Online beste
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.