Audi Q8 55 TFSI e quattro 23-TOUR-CITY-PARKING-SLINE

€ 69.800,- incl. BTW

Bouwjaar 01-04-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 63.984 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 289 kW (394 pk)

Audi Q8 55 TFSI e quattro 23-TOUR-CITY-PARKING-SLINE


€ 69.800,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-04-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 63.984 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 289 kW (394 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam GAM
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Energiestraat 25b
Postcode 1411 AR
Plaats Naarden
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 3888000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.gam.eu
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: nov. 2020 - jun. 2021
Referentienummer: 2314
Productienummer: 2314

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 290 kW (394 PK)
Vermogen elektromotor(en): 290 kW (394 PK)
Vermogen brandstofmotor: 290 kW (394 PK)
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 240 km/u
Ledig gewicht: 2.405 kg
Wielbasis: 299 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,6 l/100km (1 op 38,5)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Audi Q8 55 TFSI e quattro

Car No: 2314

- Prijs inclusief nieuw Nederlands kenteken
- BTW auto
- Dealer onderhouden
- Inruil mogelijk

Uitgevoerd in Gletcher wit metallic (2Y) met half leder/alcantara interieur (N7K)

Voorzien van:

1XP - Sportstuurwiel, driespaaks multifunctioneel in leder met schakelpaddels, verwarmbaar
2C7 - Stuurwiel, elektrisch in hoogte- en lengte verstelbaar
2MA - Adaptive air suspension sport
3S2 - Dakreling zwart
4A3 - Stoelen, voor verwarmbaar
4ZP - Optiekpakket titaanzwart incl. zwarte Audi ringen
5TG - Decorinleg, aluminium mat, geborsteld
5ZC - Verstelbare hoofdsteunen met x-verstelling
6E6 - Comfortmiddenarmsteun voor
6FA - Buitenspiegelbehuizing in carrosseriekleur
6I6 - Adaptive drive assist
6NQ - Hemel in stof zwart
6XL - Buitenspiegels, elektrisch inklapbaar met automatisch dimmende spiegels incl. geheugenfunctie
7K1 - Bandenspanningscontrolesysteem
7UG - MMI navigatie plus met MMI touch response
7X5 - Parkeerassistent
8G1 - Grootlichtassistent
8IT - LED-koplampen
9AU - Airconditioning, volautomatisch comfort met drie zones
9S8 - Audi virtual cockpit
9VS - Bang & Olufsen Premium soundsystem met 3D sound voor
9ZE - Audi phone box
FY4 - Masker singleframe in zwart
GA2 - Comfort interieurvoorverwarming / -ventilatie
GS5 - Bedieningsknoppen in glasoptiek zwart met haptische feedback incl. uitgebreide aluminiumoptiek
IU1 - Audi smartphone interface
KA6 - Surround view
N7K - Bekleding leder/alcantara "Frequenz"
PAH - Optiekpakket titaanzwart inclusief zwart masker
PBZ - Assistentie packet plus
- Tour, City en Parking
PV3 - Stoelen voor, elektrisch verstelbaar met geheugen voor bestuurdersstoel
Q1D - Sportstoelen voor
QL5 - Privacy glas
QQ2 - Contour/Ambiente lichtpakket (multicolor)
QR9 - Snelheidslimietherkenning
QV3 - Digitale radio ontvangst
UF7 - USB aansluiting voor
VT5 - Instaplijsten met verlichting (voor en achter) voor met S embleem
WQS - S line sportpakket

= Bedrijfsinformatie =

GAM is aangesloten bij de BOVAG. Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW en BPM, tenzij anders aangegeven.

Wij bieden de mogelijkheid tot inruil van uw huidige auto. We zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur, en op zaterdag van 10:00 tot

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie