Bouwjaar | 29-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 67.412 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-282-PT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
€ 67.445,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 67.412 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-282-PT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mothis Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Opaalstraat 22 |
Postcode | 1812 RH |
Plaats | Alkmaar |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 57542319 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mothisautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 250 kW (340 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 44 km
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 275/40 R22
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 240 km/u
Accu: 14 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 499 x 200 x 171 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.405 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 3.045 kg
Max. trekgewicht: 2.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,6 l/100km (1 op 38,5)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 32,727272727273 kWh/100km
CO2-uitstoot: 62 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Bij Mothis Automotive bieden we meer dan alleen geweldige auto's. Wist je dat we ook leasing- en financieringsmogelijkheden aanbieden?
Of je nu kiest voor leasen of een financieringsplan wilt, wij staan klaar om jou te helpen de perfecte regeling te vinden die past bij jouw behoeften. Verken onze uitgebreide opties en profiteer van ons deskundig advies om jouw droomauto op een betaalbare manier te realiseren. Neem vandaag nog contact met ons op om meer te weten te komen over onze flexibele leasing- en financieringsaanbiedingen!
Wij zijn beschikbaar op afspraak en flexibel in onze openingstijden, zelfs in de avonduren en tijdens het weekend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q8 e | Sterker met een stekker
De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.
De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
- ruim en praktisch
- uiterst comfortabel
Min
- reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
- Achterste zijruiten niet geheel te openen
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.
Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.