Bouwjaar | 03-07-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 1.150 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 359 kW (489 pk) |
€ 134.795,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 03-07-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 1.150 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 359 kW (489 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | WagenparQ |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Amperestraat 35-37 |
Postcode | 1446 TR |
Plaats | Purmerend |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 2007331 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wagenparq.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 360 kW (489 PK)
Vermogen elektromotor(en): 360 kW (489 PK)
Vermogen brandstofmotor: 360 kW (489 PK)
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 85 km
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 240 km/u
Ledig gewicht: 2.390 kg
Wielbasis: 300 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 3 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 04-07-2026
Facelift Audi Q8 60 TFSIe Competition. Uitgebreide fotorapportage volgt spoedig!
Onderstaand treft u de uitgebreide specificaties aan:
HIGHLIGHTS:
Achterasbesturing (4 wiel-besturing)
Servosluiting op de portieren (Soft-Close)
Onderstelpakket Advanced
Valcona lederen bekleding in rood-geruid-design met contrasterende stiksels
Elektrisch glazen panoramadak
Massage functie op beide voorstoelen
Stoelventilatie
Elektrische trekhaak
Head-Up Display
Exterieur:
Elektrisch uitklapbare trekhaak
Hoogglans zwart exterieurpakket
Privacy glass
Rode remklauwen
Verwarmbare voorruit
Servosluiting op de portieren
Dubbel geluidsisolerend glas
Elektrisch bedienbaar glazen panoramadak
23 Inch lichtmetalen velgen 10-spaak Audi Sport-design (hoogglans zwart)
Elektrisch te openen en sluiten kofferdeksel
Adaptieve ruitenwissers met geïntegreerde ruitensproeiers
Elektrisch inklapbare en automatisch dimmende buitenspiegels
Interieur:
Comfortsleutel (openen en starten zonder sleutelgebruik)
Valcona lederen bekleding in rood-geruid-design met contrasterende stiksels
Elektrisch verstelbare Supersportstoelen met geïntegreerde hoofdsteunen
Massage- en ventilatiefunctie op beide voorstoelen
Geheugenfunctie bestuurderszijde
Elektrisch verstelbare lendesteunen
Stoelverwarming voor en achter
Zwart hemelbekleding
Ambienteverlichting met instelbare kleurprofielen
Driespaaks multifunctioneel leder sportstuurwiel (verwarmbaar)
F1-schakeling stuurwiel
Automatisch dimmende binnenspiegel
Elektrisch bedienbare zonwering voor het panoramadak
Comfortmiddenarmsteun met opbergmogelijkheid
Achterbank Plus (in delen neerklapbaar)
Verlichte instaplijsten met S-aanduiding
Carbon Twill interieurlijsten
Aluminium sportpedalen
Bekerhouders
Mechanisch:
Achterasbesturing
Bandenspanningscontrolesysteem
Adaptive Air Suspension Sport (actieve luchtvering)
Elektronisch geregelde demping
Audi Laadkabel
Volautomatische comfort airconditioning
Audi Hold Assist
Bestuurdersinformatiesysteem
Audi Drive Select
Infotainment:
Bang & Olufsen Premium sound system
Navigatiesysteem van Europa met grootbeeld kleuren-touch-screen
MMI Touch (handschriftherkenning d.m.v. touchpad)
Audi Virtual Cockpit
USB-aansluiting voor en achter
Spraakbe
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q8 e | Sterker met een stekker
De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.
De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
- ruim en praktisch
- uiterst comfortabel
Min
- reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
- Achterste zijruiten niet geheel te openen
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.
Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.