Audi Q8 60 TFSIe Quattro S Competition ABT AEROPANOHUD23INCHB&O

€ 129.495,- incl. BTW

Bouwjaar 17-07-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 18.000 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Audi Q8 60 TFSIe Quattro S Competition ABT AEROPANOHUD23INCHB&O


€ 129.495,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 17-07-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 18.000 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam WagenparQ
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Amperestraat 35-37
Postcode 1446 TR
Plaats Purmerend
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)85 - 2007331 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wagenparq.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun. 2021 - apr. 2023

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 340 kW (462 PK)
Vermogen elektromotor(en): 340 kW (462 PK)
Vermogen brandstofmotor: 340 kW (462 PK)
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 240 km/u
Ledig gewicht: 2.415 kg
Wielbasis: 299 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,8 l/100km (1 op 35,7)
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 17-07-2025

SPECIFICATIES:

NIEUW BINNEN! Audi Q8 60 TFSIe Competition - ABT AERO PACKAGE. De Audi Q8 wordt klaargemaakt voor een uitgebreide fotorapportage.
Deze Q8 is voorzien van de volgende ABT Upgrades:

ABT FRONT SPOILER
ABT REAR DIFFUSER
ABT DAKSPOILER
ABT CARBON FENDER INSERTS
ABT VERLAGINGSSET (AUDI LUCHTVERING)
ABT LOGO SET GLOSS BLACK

Onderstaand treft u de uitgebreide optielijst aan:

INTERIEUR:
Valcona lederen bekleding in geruit-design met contrasterende stiksels
Elektrisch verstelbare Supersportstoelen met geïntegreerde hoofdsteunen
Geheugenfunctie op beide voorstoelen
Elektrisch verstelbare lendesteunen
Stoelverwarming voor
Ambienteverlichting met instelbare kleurprofielen
Driespaaks multifunctioneel leder sportstuurwiel (verwarmbaar)
Stuurwiel met F1-schakeling
Automatisch dimmende binnenspiegel
Elektrisch bedienbare zonwering voor het panoramadak
Comfortmiddenarmsteun met opbergmogelijkheid
Achterbank Plus (in delen neerklapbaar)
Aluminium sportpedalen

EXTERIEUR:
Elektrisch bedienbaar glazen panoramadak
Hoogglans zwart exterieurpakket
Elektrisch uitklapbare trekhaak met aanhangerassistent
Rode remklauwen
Privacy glass
Dubbel geluidsisolerend glas
Servosluiting op de portieren (Soft-Close)
Audi-ringen en type-aanduiding in hoogglans zwart
Elektrisch te openen en sluiten kofferdeksel (sensorgestuurd)
23 Inch lichtmetalen velgen 10-spaak Audi Sport-design (hoogglans zwart)
Parkeersensoren voor en achter inclusief 360 Camerasysteem
Ruitenwissers met geïntegreerde sproeiers
Zwarte dakrailing
Portier LED-verlichting

INFOTAINMENT:
Navigatiesysteem van Europa met grootbeeld kleuren-touch-screen
MMI Touch (handschriftherkenning d.m.v. touchpad)
Bang & Olufsen Premium sound system (705 Watt totaalvermogen)
Audi Smartphone Interface
USB-aansluiting voor
Spraakbediening
Digitale radio en TV ontvangst
Audi Virtual Cockpit
Bluetooth autotelefoonvoorbereiding

VEILIGHEID:
Automatisch inparkeersysteem
Head-up display (projecteert o.a. snelheid in de voorruit)
Audi Pre Sense Front
Matrix LED-koplampen
Hogedruk koplampreinigingsinstallatie
Automatische daglichtschakeling
LED-dagrijverlichting
Snelheidslimietweergave
ISOFIX-kinderzitjesvoorbereiding
De-activer

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie