Bouwjaar | 07-04-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.820 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-682-HB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.998 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
€ 31.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-04-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.820 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-682-HB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.998 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Global Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Driebanweg 15 |
Postcode | 1607 ML |
Plaats | Hem |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11921641 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.global-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.450 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 2.040 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 163 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
De BMW 1 serie met een zescilinder motor en achterwielaandrijving is er één van een uitstervend ras! De 'B58'-motor is een geweldenaar, nóg krachtiger dan de voorgaande 'N55' van de M135i. Dit is feitelijk de allerlaatste écht goed klinkende 1 Serie. Met de krachtige zescilinder en de achterwielaandrijving schiet de M140i de standaardsprint van 0-100 km/h in slechts 4,6 seconden af!
Een wolf in schaapskledij. Genieten van de heerlijke 6 cilinder maar toch een bescheiden uitstraling. Dit exemplaar is uitgerust met goede opties.
Betreft een zeer goed onderhouden exemplaar in hele nette conditie!
Voor vragen kunt u contact opnemen via 06-54321396 of nick@global-automotive.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 1-Serie | Eentje met pit
Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.
De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- levendige, krachtige motor
- moderne uitrusting
Min
- remmen zijn sterk, maar niet bijterig
- glad leder op stoelen 128TI
Conclusie
De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.
De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.