Bouwjaar | 02-07-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 63.951 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-897-XJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 384 kW (523 pk) |
€ 77.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 02-07-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 63.951 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-897-XJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 384 kW (523 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Poelgeest BMW & MINI Premium Selection Center |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Amsterdamsestraatweg 13 |
Postcode | 1411 AW |
Plaats | Naarden |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 6241156 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.van-poelgeest.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021
Modelcode: I20
Technische informatie
Koppel: 765 Nm
Aandrijving
Actieradius: 613 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 495 x 197 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.485 kg
Laadvermogen: 660 kg
GVW: 3.145 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 112 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 45 minuten
Accu snelladen: 200 kW
Interieur
Interieurkleur: Interieurdesign suite castanea
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,5 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BMW Premium Selection
Dit afleverpakket bevat: BMW Premium Selection
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 635 min
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Reed u eerder elektrisch of maakt u voor het eerst kennis met deze techniek? In de BMW iX voelt u zich thuis vanaf het moment dat u instapt. Een elektrische auto is echt niet meer alleen voor korte ritjes. Het rijbereik van deze auto biedt voldoende ruimte voor uw dagelijkse ritten. Daardoor kan het opladen vaak 's nachts gebeuren. Niks mis met gewone stalen vering natuurlijk, maar de luchtvering in deze auto geeft toch wel een paar onderscheidende extra's als het gaat om veiligheid, gemak en wegligging. Niets geeft meer gevoel van luxe en comfort dan een lederen interieur. Ook dat is hier meegeleverd Ondanks koele temperaturen buiten, blijft u binnen warm met de stoelverwarming met massagefunctie en verwarmbare stuur en achterbank. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. Een heerlijke hoeveelheid daglicht zorgt voor een riant en ruimtelijk effect door het glazen panoramadak. Tot de uitrusting behoren ook 22 inch lichtmetalen velgen, LED-koplampen, BMW M-sportpakket, adaptief dempingsysteem, antracietkleurige hemelbekleding en in delen neerklapbare achterbank.
Het digitale dashboard vertelt u alles wat u wilt weten voor een slimme, comfortabele en veilige rit. De 360 graden camera op deze auto biedt u een volledig, panoramisch zicht op de omgeving. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Gemak dient de mens. Dankzij de spraaksturing bedient u de belangrijkste functie met uw stem. Voor wie hoge eisen stelt aan geluid en akoestiek, is deze auto voorzien
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW iX | Op grote voet
BMW introduceert een reeks nieuwe elektrische auto's. De meest iconische daarvan is de "iX". Dat is niet alleen omdat de iX veruit de grootste is, maar ook omdat het model er op zijn zachtst gezegd bijzonder uitziet. De vormgeving is zo uitgesproken, dat er nauwelijks aandacht voor andere aspecten is. Daarom heeft Autozine de iX klein en bescheiden op de foto gezet om zich vervolgens op de overige kwaliteiten te concentreren.
De BMX iX combineert innovatieve vormgeving met vernieuwende techniek. De elektrische aandrijflijn toont de expertise van BMW op dit vlak. Ook het dynamisch comfortabele weggedrag maakt de iX uniek.
Plus
- uitmuntend weggedrag
- superieur gevoel
- innovatief concept
Min
- onhandig klein dashboardkastje
- onhandelbaar groot in de stad
- belachelijke IconicSounds
Conclusie
De BMX iX is een reusachtige elektrische auto die zich bedient van controversiële vormgeving. Alles aan de iX is groot en juist de vormgeving moet dat maskeren. Dat lukt echter alleen met een lichte lakkleur in combinatie met donkere accenten. Dankzij de enorme buitenmaten is de binnenruimte riant.
De proefrit leert echter dat de iX veel meer kwaliteiten heeft! Naast de innovatieve vormgeving biedt de iX ook vernieuwende ergonomie en dat maakt het dagelijks leven makkelijker. Aan de aandrijflijn is merkbaar dat BMW al vroeg begon met elektrische auto's en nu een voorsprong heeft op fabrikanten die net beginnen. Dat blijkt allereerst uit de uitgekiende balans tussen actieradius, prestaties en prijs van de hier gereden "xDrive 40". Daarnaast benut BMW alle voordelen van elektrisch rijden met brutaal snelle acceleratie, een fluisterstil interieur en flexibele instellingen voor het terugwinnen van energie. Het weggedrag is samen te vatten als stabiel en tegelijkertijd uiterst comfortabel.
Kortom: ja, de iX leeft op grote voet, maar geeft daar grootste kwaliteiten voor terug.