Bouwjaar | 26-06-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.230 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-070-HP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 384 kW (523 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-06-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.230 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-070-HP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 384 kW (523 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Poelgeest BMW & MINI Premium Selection Center |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Amsterdamsestraatweg 13 |
Postcode | 1411 AW |
Plaats | Naarden |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 6241156 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.van-poelgeest.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2021 - 2022
Modelcode: I20
Technische informatie
Koppel: 765 Nm
Aandrijving
Actieradius: 615 km (613 km elektrisch)
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 495 x 197 x 170 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.485 kg
Laadvermogen: 660 kg
GVW: 3.145 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 112 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 45 minuten
Accu snelladen: 200 kW
Interieur
Interieurkleur: Interieurdesign Atelier Schwarz
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,5 kWh/100km
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 201 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BMW Premium Selection
Dit afleverpakket bevat: BMW Premium Selection
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 635 min
Milieuvriendelijke techniek gaat bij de BMW iX hand in hand met soepele prestaties en uitgesproken design. De fluisterstille elektromotor zorgt voor een serene rijervaring. Hoewel de auto uit 2023 komt. De leren bekleding maakt het interieur helemaal af! Deze BMW iX heeft niet alleen verwarmbare voorstoelen, maar ze zijn ook nog eens voorzien van massagefunctie. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Volle auto of alleen op pad? Dankzij de luchtvering is elke rit even gelijkmatig. En u en uw passagiers genieten extra van de comfortstoelen. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 22 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, adaptief dempingsysteem, antracietkleurige hemelbekleding, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Het digitale dashboard is een perfecte bijrijder. Alles benodigde informatie is permanent zichtbaar of opvraagbaar. Comfortabel en veilig achteruitrijden gaat gemakkelijker dan ooit met behulp van de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Praat tegen deze auto en de auto doet wat u wilt dankzij de ingebouwde spraakbediening. Deze BMW iX is voorzien van remote services. Via uw smartphone bedient u diverse functies ook op afstand en krijgt u informatie over de status van uw auto. U bent in deze BMW ook voorzien van full map navigatiesysteem, automatische airconditioning, draadloos opladen, DAB ontvangst, automatisch dimmende buitenspiegels en boordcomputer.
Aan boord van deze BMW houden verschillende geavanceerde systemen voor u de weg in de gaten. Ze waarschuwen u voor noodsituaties en kunnen in een aant
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW iX | Op grote voet
BMW introduceert een reeks nieuwe elektrische auto's. De meest iconische daarvan is de "iX". Dat is niet alleen omdat de iX veruit de grootste is, maar ook omdat het model er op zijn zachtst gezegd bijzonder uitziet. De vormgeving is zo uitgesproken, dat er nauwelijks aandacht voor andere aspecten is. Daarom heeft Autozine de iX klein en bescheiden op de foto gezet om zich vervolgens op de overige kwaliteiten te concentreren.
De BMX iX combineert innovatieve vormgeving met vernieuwende techniek. De elektrische aandrijflijn toont de expertise van BMW op dit vlak. Ook het dynamisch comfortabele weggedrag maakt de iX uniek.
Plus
- uitmuntend weggedrag
- superieur gevoel
- innovatief concept
Min
- onhandig klein dashboardkastje
- onhandelbaar groot in de stad
- belachelijke IconicSounds
Conclusie
De BMX iX is een reusachtige elektrische auto die zich bedient van controversiële vormgeving. Alles aan de iX is groot en juist de vormgeving moet dat maskeren. Dat lukt echter alleen met een lichte lakkleur in combinatie met donkere accenten. Dankzij de enorme buitenmaten is de binnenruimte riant.
De proefrit leert echter dat de iX veel meer kwaliteiten heeft! Naast de innovatieve vormgeving biedt de iX ook vernieuwende ergonomie en dat maakt het dagelijks leven makkelijker. Aan de aandrijflijn is merkbaar dat BMW al vroeg begon met elektrische auto's en nu een voorsprong heeft op fabrikanten die net beginnen. Dat blijkt allereerst uit de uitgekiende balans tussen actieradius, prestaties en prijs van de hier gereden "xDrive 40". Daarnaast benut BMW alle voordelen van elektrisch rijden met brutaal snelle acceleratie, een fluisterstil interieur en flexibele instellingen voor het terugwinnen van energie. Het weggedrag is samen te vatten als stabiel en tegelijkertijd uiterst comfortabel.
Kortom: ja, de iX leeft op grote voet, maar geeft daar grootste kwaliteiten voor terug.