Bouwjaar | 26-09-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 270.524 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 51-HNV-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.497 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-09-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 270.524 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 51-HNV-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.497 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Broersma |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsstraat 16A |
Postcode | 1704 RA |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 3034080 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.broersmaauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2006 - aug. 2008
Modelcode: E83
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 185 x 167 cm
Wielbasis: 280 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.730 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.300 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 720 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
NIEUWE APK *
SET WINTERBANDEN *
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Broersma is een full service autobedrijf met een eigen werkplaats waar u voor alle voorkomende werkzaamheden terecht kunt. Inruil van alle merken is mogelijk.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW X3 (2010 - 2017) | Groots en toch bescheiden
De diepe brul van de motor, de hoge zit en het stoere uiterlijk maken een SUV tot een machtige machine. Maar een "Sports Utility Vehicle" wordt om exact dezelfde redenen betiteld als milieuonvriendelijk, politiek incorrect en "fout". Daarom heeft BMW een relatief compacte SUV op de prijslijst staan: de X3. Nu is het tijd voor de geheel nieuwe X3 die op alle fronten zou zijn verfijnd en verbeterd ten opzichte van de vorige generatie.
De nieuwe BMX X3 is minder SUV en meer luxe-auto dan voorheen. De 20d presteert prima en is relatief zuinig. Het weggedrag van de X3 is bovengemiddeld goed.
Plus
- uiterst comfortabel
- moderne techniek
- beschaafde vormgeving
Min
- hoofdsteunen voorstoelen te laag
- matige prestaties off-road of in sneeuw
Conclusie
Groots en toch bescheiden, zo kan de nieuwe BMW X3 het beste worden samengevat. Ondanks de forse buitenmaten, zorgt een harmonieus lijnenspel voor een uiterst beschaafde uitstraling. In tegenstelling tot de voorganger, biedt de nieuwe X3 binnenin dezelfde luxe en hetzelfde uitrustingsniveau als alle andere BMW's.
Met de tweeliter dieselmotor onder de motorkap is de X3 geen machtige SUV. De X3 20d presteert desondanks prima en is dankzij Efficient Dynamics opmerkelijk zuinig voor een auto in dit segment. Zoals iedere BMW heeft ook de X3 een bovengemiddeld goed weggedrag.