Chevrolet Spark 1.0 16V L 68 PK | Zuinig | Slechts 56 dkm

€ 3.899,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-12-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 56.765 km
Deuren 5
Kenteken 99-PDP-5 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 995 cc
Vermogen 50 kW (68 pk)

Chevrolet Spark 1.0 16V L 68 PK | Zuinig | Slechts 56 dkm


€ 3.899,-

Algemeen

Bouwjaar 31-12-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 56.765 km
Deuren 5
Kenteken 99-PDP-5 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 995 cc
Vermogen 50 kW (68 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Rijpkema
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Einsteinstraat 4C
Postcode 1704 RT
Plaats Heerhugowaard
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55209954 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfrijpkema.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2010 - dec. 2011

Technische informatie
Koppel: 93 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,5 s
Topsnelheid: 154 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 366 x 160 x 155 cm
Wielbasis: 237 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 839 kg
Laadvermogen: 528 kg
GVW: 1.367 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Alle auto's worden aangeboden tegen meeneemprijzen en zijn voorzien van een geldige APK keuring. Wij berekenen geen afleverkosten.
Wilt u toch liever een afleveringsbeurt of garantiepakket? Informeer dan naar de mogelijkheden.

Benieuwd? Neem gerust contact op, wij zijn open op afspraak ook buiten kantoortijden.
De koffie staat klaar!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Chevrolet Spark | Kunst op de vierkante centimeter

Het is makkelijk om de beste auto ter wereld te bouwen. Geef ontwerpers vrij spel en ze zullen de beste materialen gebruiken en de meest geavanceerde technieken toepassen. Maar daar staat een stevig prijskaartje tegenover. De echte kunst is om een goede kleine auto te bouwen, want dan is er weinig ruimte om te werken en een beperkt budget. Met de Spark wil Chevrolet het bouwen van scherp geprijsde kleine auto's tot een kunst verheffen. Is dat gelukt?

Autotest | Chevrolet Spark Kunst op de vierkante centimeter

De Chevrolet Spark is klein en toch ruim, voordelig en toch compleet, degelijk en toch aantrekkelijk. Leuk rijden tegen minimale kosten, zelfs met het basismodel.

Plus

  • volop ruimte
  • prima wegligging / redelijke prestaties
  • geslaagde vormgeving

Min

  • uitrusting basisuitvoering wel erg karig

Conclusie

Is Chevrolet er in geslaagd een auto te bouwen die klein en toch ruim is, die voordelig en toch compleet is en die er op de koop toe ook nog eens leuk uitziet? Ja, zonder twijfel.

Om te beginnen met de ruimte: de Spark biedt achterin meer beenruimte dan gemiddeld en daarom is dit kleintje ook geschikt als gezinsauto. Het comfort is bovengemiddeld, dat geldt zowel voor het geluidsniveau als voor de kwaliteit van het onderstel. Daarbij is de vormgeving niet aandoenlijk, zoals bij de meeste concurrenten, maar juist scherp en zelfverzekerd.

Zelfs het hier gereden basismodel weet op al deze punten te overtuigen. Aan het absolute instapmodel ontbreken echter een aantal zaken die echt onmisbaar zijn zoals een klokje en in hoogte verstelbare gordels. Kies daarom voor een iets duurder model, met name lichtmetalen velgen horen bij een design-wondertje als dit. Dan is de Chevrolet Spark letterlijk en figuurlijk kunst op de vierkante centimeter.

Deel deze advertentie