Bouwjaar | 27-02-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 88.656 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XR-141-N Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-02-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 88.656 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XR-141-N Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Peeman-Slot B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 15 |
Postcode | 1785 AG |
Plaats | Den Helder |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)223 - 634700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.peemanslot.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2018 - apr. 2019
Technische informatie
Koppel: 93 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 347 x 162 x 146 cm
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 815 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.240 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 1 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Natuurlijk doet het formaat ertoe. Met deze Citroën C1 vindt u altijd een plekje! De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Tot de uitrusting behoren ook LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen voor, buitenspiegels in carrosseriekleur en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Terwijl u uw ogen op de weg houdt, kunnen de functies van het audiosysteem bediend worden via het stuurwiel. Natuurlijk behoren centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur ook tot de uitrusting van deze complete auto.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Citroën C1 samen. Een noodsituatie? Dan is remmen cruciaal. Daarom heeft deze Citroën C1 Brake Assist als remondersteuning. Verder is deze auto uitgerust met hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.
U bent van harte welkom om deze auto te komen bekijken, neemt u snel contact met ons op?
= Bedrijfsinformatie =
De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK . De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad.
Aflever/Garantiepakket bieden wij u graag tegen meerprijs aan . Het aflever/garantiepakket kost €795,- daarvoor krijgt u: (Onderhoudsbeurt, 12 Maanden BOVAG-garantie, nieuwe APK, schoonmaak, brandstof twv €50.00.).
*Peeman&Slot bv is niet aansprakelijk voor kennelijke (type)Fouten op de website of prijskaart.Mogelijke tik ,en zetfouten zullen dan ook zo spoedig mogelijk worden aangepast.*
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?
Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.
Plus
- geslaagde vormgeving
- Doordacht concept
- Vlot en zuinig
Min
- MirrorLink werkt slecht
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
Conclusie
Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.
Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.
Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.