Bouwjaar | 06-01-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 244.007 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 27-PV-SR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-01-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 244.007 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 27-PV-SR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Automediair |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Willem de Zwijgerlaan 114 |
Postcode | 2051 KK |
Plaats | Overveen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54292007 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.deautomediair.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2003 - aug. 2005
Technische informatie
Koppel: 118 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 41 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 169 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 367 x 166 x 148 cm
Wielbasis: 232 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 962 kg
Laadvermogen: 403 kg
GVW: 1.365 kg
Max. trekgewicht: 535 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Aantal eigenaren: 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
SLECHTS 13.000 KM PER JAAR MEE GEREDEN.
ZUINIGE EN BETROUWBARE MOTOR.
= Bedrijfsinformatie =
Dank u voor uw getoonde belangstelling voor deze auto.
Elke technische aankoopkeuring juichen wij toe.
De meeste auto's die wij aanbieden zijn ingeruild bij Dealers en zijn ook Dealer-onderhouden.
Continu streven wij ernaar onze auto's aan te bieden voor een vriendelijke prijs en een goede kwaliteit.
Het is in ieders belang, dat U blij bent met de aangeschafte auto.
24 uur per dag kunnen wij auto's op naam zetten, zodat een bezoek aan het postkantoor niet noodzakelijk is.
Exportdocumenten en -platen kunnen wij onder het genot van een kop koffie ter plaatse in orde maken.
Inruil is mogelijk.
Wij zijn altijd telefonisch bereikbaar op 06-54292007 om een afspraak te maken voor een vrijblijvende bezichtiging en een proefrit.
Omdat wij kantoor aan huis hebben, bent u ook 's avonds en in het weekend van harte welkom.
Graag tot ziens in Overveen !
Willem de Zwijgerlaan 114, 2051 KK (Overveen ligt tussen Haarlem en Bloemendaal)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C2 | Du vin, du pain, du Citroen
"The urban sports car"? Tijdens de eerste kennismaking bleek de Citroën C2 inderdaad een vlotte auto met een nog veel vlotter uiterlijk. Maar om nou van een sportwagen te spreken was een tikkeltje overdreven; zeker in vergelijking met de voorganger, de illustere Saxo VTS 16v, in gedachte. Daarom introduceert Citroën nu de C2 VTS, in deze uitvoering moet de C2 dat sportieve uiterlijk koppelen aan dito prestaties. Is dit een volwaardige opvolger van de Saxo VTS van weleer?
De VTS-uitvoering maakt van de kleine Citroen C2 een grootse auto. Als VTS is de C2 snel en comfortabel zodat dit kleintje een slim alternatief is voor grote zakenauto's.
Plus
- Aantrekkelijke vormgeving
- Compact maar toch ruim en praktisch
Min
- Geen levendig scheurijzer, maar een snelle luxe auto
- Prijs/prestatie verhouding kan beter
Conclusie
Is de Citroën C2 VTS een waardige opvolger van de Saxo VTS? Nee. De Saxo was en is een ware adrenalinepomp op wielen die de bestuurder continu uitdaagt. Niet alleen is de Saxo VTS sneller dan de meeste andere kleintjes, de Saxo biedt zelfs partij aan volbloed sportwagens.
De C2 VTS is een heel andere auto. De nieuwkomer is ontegenzeglijk snel, maar zet die prestaties neer met de overmacht van een snelle reisauto en niet met het venijn van een sportwagen. Dat maakt de C2 eenvoudiger handelbaar in het dagelijks verkeer. Het maakt de auto ook aantrekkelijk voor slimme en tegelijkertijd veeleisende kopers in de zakelijke markt. Juist deze snelste Citroën C2 maakte de claim urban sports car op eigen geboortegrond helemaal waar.