Bouwjaar | 27-08-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 115.151 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 94-NFS-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 4.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-08-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 115.151 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 94-NFS-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Johan |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Havenstraat 3 |
Postcode | 1948 NP |
Plaats | Beverwijk |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28639693 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.johanvanwanrooijautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 184 km/u
Maten
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.050 kg
Laadvermogen: 526 kg
GVW: 1.576 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 570 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
De auto rijdt remt en schakelt goed
1e eigenaar
Dealer onderhouden
= Bedrijfsinformatie =
DIT IS EEN VASTE SCHERPE PRIJS!!! (OOK VOOR HANDELAREN EN AUTOBEDRIJVEN)
Al onze auto's worden van binnen en buiten gereinigd, incl onderhoudsbeurt!
-wij berekenen geen afleveringskosten.
Let op! Optielijst kan afwijken,deze word automatisch ingevuld.
INRUIL IS MOGELIJK ENKEL EN ALLEEN TEGEN HANDELSPRIJZEN!
Graag van te voren aangeven:PRIJS!!! bouwjaar,kenteken en kilometerstand ,bij schades of bepaalde gebruikerssporen graag foto's sturen via e mail ,wats app of berichten
We houden geen auto's vast,tenzij er een aanbetaling is gedaan op de auto.
Doordat wij regelmatig onderweg zijn om nieuwe occasions op te halen werken wij uitsluitend op afspraak.
VERGEET NIET UW BANKLIMIET TE VERHOGEN VOOR EEN BANK OVERSCHRIJVING.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-C3 | Alles draait om de eenvoud
Een elektrische auto voor de prijs van een vergelijkbare auto met benzinemotor. Dat is de belofte die Citroën doet met de vierde generatie van de C3. Om die belofte kracht bij te zetten is de prijs zelfs meteen bekend gemaakt: 24.300 euro. Maar hoe weet Citroën de prijs zo laag te krijgen? Een kennismaking met een handgemaakt prototype dat heel even in Nederland was licht een tipje van de sluier op.
De Citroen e-C3 is een compacte en voordelige elektrische auto. Een nieuw platform beperkte personalisatie-mogelijkheden zorgen voor een lage prijs zonder negatieve invloed op de rijeigenschappen.
Plus
- zeer scherpe prijs
- doordacht concept
Min
- geen extra bergruimte onder voorklep
Conclusie
Hoe slaagt Citroën er in om de elektrisch aangedreven e-C3 eenzelfde prijskaartje mee te geven als een vergelijkbare auto met benzinemotor? Dankzij eenvoud en schaalvergroting.
Moederbedrijf Stellantis heeft een special platform ontwikkeld voor voordelige en compacte (elektrische) auto's. Doordat meerdere merken delen in de kosten van de ontwikkeling daarvan, is de prijs per auto lager. Daarbij kan het moederbedrijf de benodigde componenten tegen een lagere prijs inkopen.
De eenvoud zit in het ontwerp van de C3. Diverse technische vondsten (o.a. geprojecteerde klokken) en eenvoud in het leveringsprogramma (1 optie, 2 uitvoeringen, weinig kleuren) beperken de bijkomende kosten. Tenslotte wordt ook bespaard door in heel Europa dezelfde prijs te hanteren en door scherpere afspraken met de afnemers (dealers / leasemaatschappijen) te maken.