Citroen C4 Picasso 1.6 THP Exclusive EB6V 5p. Automaat Leder
n.o.t.k.
Bouwjaar | 29-05-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 233.551 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 69-LND-9 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-05-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 233.551 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 69-LND-9 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MOtions Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonweg 18 |
Postcode | 1821 BN |
Plaats | Alkmaar |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28827092 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Semi-automaat
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4468 x 1831 x 1665 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.481 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.581 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 176 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
VERKOCHT!
VERKOCHT!
VERKOCHT!
Dealer onderhouden auto met onderhoudshistorie!
Vol leder interieur!
Automaat!
Apk gekeurd tot en met 06-01-2025!
Luchtvering systeem onlangs nieuwe pomp (factuur aanwezig)
= Bedrijfsinformatie =
Al onze auto's worden afgeleverd met APK. Een nieuwe bij aflevering behoort tot de mogelijkheden.
Wilt u de auto keuren door een bekende garage, dealer, ANWB, Dekra of een andere instantie is dit geen probleem.
Hoewel de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk word weergegeven, zijn wijzigingen of fouten in de gegevens zoals; prijs, kilometerstand, technische specificaties, uitrusting en dergelijke ten alle tijden voorbehouden. Aan de inhoud van de site kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Wilt u langskomen?
Altijd welkom met telefonisch of mail afspraak:
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C4 Picasso | Speciaal voor iedereen
Ruimte is het allerbelangrijkste punt bij de keuze van een MPV (Mutli Purpose Vehicle). Bij zo'n praktische gezinsauto komen zaken zoals luxe of rijeigenschappen op de tweede plaats. Het uiterlijk wordt vaak helemaal vergeten. Citroën brengt daar nu verandering in! De "C4 Picasso" zou even praktisch en comfortabel zijn als de concurrentie, maar koppelt dat aan een bijzondere vormgeving.
Citroen toont lef met de nieuwe C4 Picasso! Door anders te zijn, is de C4 Picasso op diverse punten automatisch beter dan de concurrentie. Helaas valt de benzinemotor tegen, de diesel overtuigt wel.
Plus
- uitstekend weggedrag i.c.m. dieselmotor
- stil en comfortabel
- ruim en praktisch
Min
- testauto niet vrij van rammeltjes en elektrische storingen
- matig weggedrag i.c.m. benzinemotor
Conclusie
Citroën toont lef met de nieuwe C4 Picasso; waarvoor hulde! Door anders te zijn, is de C4 Picasso op diverse punten automatisch beter dan de concurrentie. Op sommige punten stelt de C4 Picasso echter teleur of zal de auto slechts bij een select publiek in de smaak vallen.
Het belangrijkste kritiekpunt is het weggedrag van de versie met benzinemotor. Deze stuurt te licht en wanneer het de auto lastig wordt gemaakt, is het weggedrag matig. Diverse elektronische systemen zijn lastig te bedienen of doen niet wat er van verwacht mag worden. In vergelijking met de concurrentie gebruikt Citroën conservatieve techniek met als resultaat heel gemiddelde prestaties en verbruikscijfers.
In combinatie met de dieselmotor is de C4 Picasso een heerlijk sturende auto die volop comfort biedt. Dankzij de bijzondere vormgeving en complete uitrusting weet de C4 Picasso zich echt van de massa te onderscheiden. Vooral mensen die tot nu toe geen MPV wilden hebben vanwege de nietszeggende uitstraling, zullen zich aangetrokken voelen tot deze exclusieve Citroën.