Bouwjaar | 29-03-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.825 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-KDN-33 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 7.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.825 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-KDN-33 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wijdemeren Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Middenweg 141C |
Postcode | 1394 AH |
Plaats | Nederhorst den Berg |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55756582 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wijdemerenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 181 x 153 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.755 kg
Max. trekgewicht: 1.450 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Speciale uitvoering met:
Parkeersensoren, Navigatie systeem, 17" velgen met goede Michelin banden, multifunctioneel stuur met cruise controle,
massage stoelen, metallic lak, compleet ingevulde serviceboekjes en nog veel meer zie optielijst.
Kortom een lust voor het oog door haar geweldige design, rijdt en schakelt voortreffelijk.
Inruil van uw huidige auto, motor, scooter, oldtimer, camper of boot is bij ons geen probleem!
Wij zijn lid van Nationale autopas en garanderen de kilometerstand.
Wij kunnen uw nieuwe auto tenaamstellen op ons bedrijf.
Let op: ons bedrijf is uitsluitend geopend op afspraak! Bel Emilio voor een afspraak op 06-55756582
Vragen? Stuur gerust een bericht via het Marktplaats berichten-systeem, ook buiten de openingstijden en in het weekend, u krijgt altijd z.s.m. antwoord!
Kijk op www.wijdemerenautos.nl voor al onze auto's en motoren
Ons bezoekadres is:
Middenweg 141C (erin rijden bij nummer 141 tot helemaal achterin, voor het blauwe hek links)
1394AH Nederhorst den Berg
Wij maken zelf export papieren met kenteken en verzekering.
We can handle export documents and insurance.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen DS4 | Opvallend goed
Zoekt u een auto die iedere rit tot een ware sensatie maakt? Een auto die zo opvallend is dat hij de jaloezie en bewondering van al uw collega's uitlokt? Dan is de Citroën DS4 wellicht de auto voor u. De DS4 is gebaseerd op de brave C4, maar is de extravagante levensgenieter van het duo middenklassers van Citroën.
Als het om rijeigenschappen gaat, heeft Citroen een keuze durven maken. De DS4 is stug geveerd en biedt daarom minder comfort dan de C4. De wegligging is echter stukken beter en het rijplezier groter.
Plus
- volop rijplezier
- originele vormgeving
- uitstekende prestaties, bescheiden verbruik
Min
- matige ruimte achterin
- achterruiten niet te openen
- forse prijs
Conclusie
Veel auto's proberen twee uitersten te combineren. Ze moeten sportief en toch comfortabel zijn, compact en toch ruim of opvallend en conservatief. Het gevolg is altijd een compromis tussen beide. Daarom brengt Citroën voortaan twee varianten van nieuwe modellen uit. De C4 is de meer behoudende auto van het nieuwe duo middenklassers. De hier gereden DS4 is de levensgenieter.
Als het om rijeigenschappen gaat, heeft Citroën een duidelijke keuze durven maken. De DS4 is stug geveerd en biedt daarom beduidend minder comfort dan de C4. De wegligging is echter stukken beter en het rijplezier enorm.
Dat wordt versterkt door de motoren. De hier gereden HDi 160 en THP 200 zijn beide levendig, sterk en desondanks aangenaam zuinig. Het plezier wordt compleet gemaakt door de creatieve vormgeving, wat deze DS4 in alle opzichten opvallend goed maakt.