Bouwjaar | 10-07-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.352 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 07-XRG-4 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-07-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.352 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 07-XRG-4 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Lieshout Automobielassociatie B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Component 120 |
Postcode | 1446 WP |
Plaats | Purmerend |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)299 - 368281 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvanlieshout.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2011 - dec. 2014
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 181 x 153 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.755 kg
Max. trekgewicht: 1.450 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Getoonde prijs is zonder garantie. Voor 295 Euro krijgt de auto een nieuw APK en een kleine beurt bij aflevering.
= Bedrijfsinformatie =
MOCHT U VIA MAIL EEN INRUILINDICATIE WILLEN DAN VERZOEKEN WE U OM EEN VOLLEDIGE OMSCHRIJVING VAN DE IN TE RUILEN AUTO, LIEFST MET FOTO'S DOOR TE MAILEN.
Autobedrijf van Lieshout is actief sinds 1987. In Purmerend hebben we de beschikking over 6750 M2 ruimte. In onze eigen werkplaats doen we het onderhoud en APK aan alle merken auto's. We hebben een grote showroom, ongeveer 200 auto's op voorraad en wekelijks circa 20 nieuwe occasions. Rechtstreeks verbinding met de RDW zorgt er voor dat we direct auto's op naam kunnen zetten en exporteren.
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Van Lieshout Automobielassociatie B.V. niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekenbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen DS4 | Opvallend goed
Zoekt u een auto die iedere rit tot een ware sensatie maakt? Een auto die zo opvallend is dat hij de jaloezie en bewondering van al uw collega's uitlokt? Dan is de Citroën DS4 wellicht de auto voor u. De DS4 is gebaseerd op de brave C4, maar is de extravagante levensgenieter van het duo middenklassers van Citroën.
Als het om rijeigenschappen gaat, heeft Citroen een keuze durven maken. De DS4 is stug geveerd en biedt daarom minder comfort dan de C4. De wegligging is echter stukken beter en het rijplezier groter.
Plus
- volop rijplezier
- originele vormgeving
- uitstekende prestaties, bescheiden verbruik
Min
- matige ruimte achterin
- achterruiten niet te openen
- forse prijs
Conclusie
Veel auto's proberen twee uitersten te combineren. Ze moeten sportief en toch comfortabel zijn, compact en toch ruim of opvallend en conservatief. Het gevolg is altijd een compromis tussen beide. Daarom brengt Citroën voortaan twee varianten van nieuwe modellen uit. De C4 is de meer behoudende auto van het nieuwe duo middenklassers. De hier gereden DS4 is de levensgenieter.
Als het om rijeigenschappen gaat, heeft Citroën een duidelijke keuze durven maken. De DS4 is stug geveerd en biedt daarom beduidend minder comfort dan de C4. De wegligging is echter stukken beter en het rijplezier enorm.
Dat wordt versterkt door de motoren. De hier gereden HDi 160 en THP 200 zijn beide levendig, sterk en desondanks aangenaam zuinig. Het plezier wordt compleet gemaakt door de creatieve vormgeving, wat deze DS4 in alle opzichten opvallend goed maakt.