![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 31-07-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 88.214 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-150-RK |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 11.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 31-07-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 88.214 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-150-RK |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Peeman & Slot B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 15 |
Postcode | 1785 AG |
Plaats | Den Helder |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)223 - 634700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.peemanslot.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jul. 2016 - dec. 2018
Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 554 x 205 x 225 cm
Wielbasis: 345 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.875 kg
Laadvermogen: 1.125 kg
GVW: 3.000 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 163 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Het is een auto die er nog jaren tegenaan kan, deze Citroën Jumper die 88214 kilometer op de teller heeft staan. De auto is van het bouwjaar 2018 en is van de eerste eigenaar. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Passagiers nemen achterin veilig plaats via de schuifdeur met ruime opening. Tot de uitrusting behoren ook elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Waarheen gaat de reis? Het navigatiesysteem brengt u trefzeker ter plekke! Cruise control verlaagt de brandstofkosten en verhoogt het rijcomfort. Vanzelfsprekend is deze auto ook van airconditioning voorzien.
Als u nieuwsgierig bent naar deze Citroën Jumper, neem dan snel contact met ons op.
= Bedrijfsinformatie =
De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK . De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad.
Aflever/Garantiepakket bieden wij u graag tegen meerprijs aan . Het aflever/garantiepakket kost €795,- daarvoor krijgt u: (Onderhoudsbeurt, 12 Maanden BOVAG-garantie, nieuwe APK, schoonmaak, brandstof twv €50.00.).
*Peeman&Slot bv is niet aansprakelijk voor kennelijke (type)Fouten op de website of prijskaart.Mogelijke tik ,en zetfouten zullen dan ook zo spoedig mogelijk worden aangepast.*
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
![Autotest | Citroen e-Jumper Sprong vooruit](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10339/citroen-jumper.jpg)
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.