Bouwjaar | 2022 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 21.938 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.179 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 29.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2022 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 21.938 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.179 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Peeman & Slot B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 15 |
Postcode | 1785 AG |
Plaats | Den Helder |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)223 - 634700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.peemanslot.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: okt. 2019 - aug. 2022
Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.100 kg
Lengte/hoogte: L4H3
Wielbasis: 403 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 193 per kwartaal
Een keurige auto, dat is deze Citroën Jumper, die 21938 kilometer heeft gelopen. Deze diesel heeft een handgeschakelde zesversnellingsbak. Een openzwaaiend portier kan flink wat wind vangen, met gevaarlijke gevolgen. Dat zal niet gebeuren met de handige, ruime schuifdeur. U wordt in deze auto ook getrakteerd op elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
Andere zender, andere muziek, meer volume? Met de audiobediening op het stuur is het makkelijk en veilig geregeld. Er is geen bestemming die het aanwezige full map navigatiesysteem niet kent. Dat rijdt lekker! Natuurlijk heeft deze auto ook airconditioning. Een handige optie is de achteruitrijcamera. Achteruitrijden, inparkeren en manoeuvreren gaat gemakkelijker dan ooit. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Citroën heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. De cruise control zorgt voor een prettige, gelijkmatige koers en minder brandstofgebruik. Ook verstelbaar stuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening zijn aan boord.
Deze auto is voorzien van innovatieve systemen die u onderweg begeleiden en beschermen. In het instrumentarium kunt u bovendien de verkeersborden zien die u onderweg tegenkomt. Zo helpt deze Citroën u om veiliger te rijden. Onbedoeld bumperkleven is er niet bij, dankzij de forward collision warning. Die waarschuwt direct als een botsrisico met uw voorligger dreigt. Keep your lane? Het Lane-keeping systeem zorgt er automatisch voor.
We laten u deze auto graag helemaal zien. Belt u ons voor een afspraak?
= Bedrijfsinformatie =
De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK . De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad.
Aflever/Garantiepakket bieden wij u graag tegen meerprijs aan . Het aflever/garantiepakket kost €795,- daarvoor krijgt u: (Onderhoudsbeurt, 12 Maanden BOVAG-garantie, nieuwe APK, schoonmaak, brandstof twv €50.00.).
*Peeman&Slot bv is niet aansprakelijk voor kennelijke (type)Fouten op de website of prijskaart.Mogelijke tik ,en zetfouten zullen dan ook zo spoedig mogelijk worden aangepast.*
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.