![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 03-02-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 63.391 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 6-VTH-61 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 7.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 03-02-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 63.391 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 6-VTH-61 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Elting Bedrijfswagens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Akerdijk 281 |
Postcode | 1171 RC |
Plaats | Badhoevedorp |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 27841800 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eltingbedrijfswagens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)
Modelreeks: jul. 2011 - jul. 2014
Cabine: dubbel
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 574 x 210 x 225 cm
Wielbasis: 345 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.033 kg
Laadvermogen: 1.467 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 1
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Deze Citroën Jumper 35 2.2 HDI L2 DC is nu beschikbaar bij Elting bedrijfswagens.
APK gekeurd tot: 18-11-2024. Slechts 63.391 km gereden. NAP gecontroleerd.
= Bedrijfsinformatie =
Inruil van uw huidige bedrijfswagen is eventueel mogelijk.
Wij bieden onze occasions online aan voor een scherpe netto internetprijs. Dit houdt in dat de auto wordt afgeleverd met een geldige APK, vloeistoffen controle, inclusief tenaamstelling en eventueel vrijwaren van de inruil auto.
U kunt kiezen voor aanvullende afleverpakketten inclusief servicebeurten en eventuele garanties. Een financiering behoort tot de mogelijkheden. Kijk voor de volledige foto raportage op onze website.
Wij adviseren een afspraak te maken alvorens u de auto wilt komen bezichtigingen om teleurstelling te voorkomen.
EXPORT: As official Cargo-exportpartner we provide all needed documents.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
![Autotest | Citroen e-Jumper Sprong vooruit](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10339/citroen-jumper.jpg)
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.