Bouwjaar | 22-09-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 105.721 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-277-JB |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 16.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-09-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 105.721 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-277-JB |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Rick van Lierop |
Contactpersoon | Rick van Lierop / Jur Sikman |
Adres | Spoorsingel 15 |
Postcode | 1761 EA |
Plaats | Anna Paulowna |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)223 - 533360 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 57834643 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rvlauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: dec. 2016 - mei 2019
Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 69 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 531 x 192 x 195 cm
Wielbasis: 327 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.744 kg
Laadvermogen: 1.221 kg
GVW: 2.965 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 590 ex BTW): BOVAG EX BTW €590: - Pre inspectie van de auto - Nieuwe APK - Vloeistof controle/ bijvullen - Auto gereinigd afgeleverd - Tenaamstelling/ en vrijwaren op lokatie - Bovag 40- punten check - 1/4 tank brandstof - 6 maanden Bovag garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
Nederlands geleverde Citroën Jumpy 2.0 BlueHDI 120 Club XL S&S voorzien van o.a. cruise control, airconditioning, 16'' lichtmetalen velgen, 6-zitplaatsen, betonplex vloer, getint glas, etc.
= Bedrijfsinformatie =
Onze gehele voorraad is geïnspecteerd in onze werkplaats en voorzien van een nieuwe APK. Tenaamstelling kosten zijn bij de prijs inbegrepen. U heeft de mogelijkheid de auto af te laten leveren met een afleverpakket naar keuze, te zien onder 'All-in' op onze internetpagina www.rvlauto.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen SpaceTourer | Pleziervaart of werkverkeer?
Soms is zelfs de grootse gezinsauto niet groot genoeg. Dan is een busje een oplossing. Zo is de Citroën Jumpy nu ook verkrijgbaar in een speciale uitvoering met acht zitplaatsen plus ruimte voor bagage. Is de Citroën SpaceTourer daarmee een veredelde bedrijfswagen of een volwaardige gezinsauto?
De Citroen SpaceTourer is een geslaagde mix van een busje (Jumpy) en een gezinsauto. De SpaceTourer biedt meer ruimte dan een personenauto met eenzelfde prijskaartje, maar minder luxe en verfijning.
Plus
- sterke en relatief zuinige dieselmotor
- rijke en moderne uitrusting
- prima rijeigenschappen
Min
- slechts 1 schuifdeur standaard
- weinig bakjes, vakjes, lades, tafeltjes of haakjes in het interieur
Conclusie
Is de Citroën SpaceTourer een busje of een personenauto? Het antwoord is: beide, want het is een busje voor personenvervoer. Het gebrek aan verfijning maakt duidelijk dat de SpaceTourer in de basis nog steeds een busje is. De moderne en rijke uitrusting is vergelijkbaar met die van een personenauto. Het draait allemaal om de ruimte en op dat punt wint de SpaceTourer het zelfs van de grootste gezinsauto.