Bouwjaar | 30-06-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 71.870 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VX-710-P |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 12.400,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 71.870 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VX-710-P |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Groet Auto Schagen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Witte Paal 329 |
Postcode | 1742 LE |
Plaats | Schagen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)224 - 215844 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.groetauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2016 - 2024
Kleur: Basislak blanc banquise
Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 69 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 496 x 192 cm
Wielbasis: 327 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.588 kg
Laadvermogen: 1.512 kg
GVW: 3.100 kg
Functioneel
Inhoud laadruimte: 5.300 l
Interieur
Interieur: Stof half kunstleer, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Fijnstofuitstoot: 0 mg/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
- Groetauto Service en Garantiepakket (€ 750 meerprijs):
Is de auto duurder dan €4.500.- en jonger dan 8 jaar kunt u dit pakket uitbreiden met het "Groetauto Service en Garantiepakket" van €750,-. Bij dit pakket krijgt u bovenop het basispakket:
- Onderhoudsbeurt conform schema
- 12 maanden BOVAG garantie
- Brandstoftank minimaal halfvol
- Distributiesnaar kan minimaal 20.000 kilometer mee.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Deze auto wordt rijklaar afgeleverd dit betekent: Geldige APK, Op peil brengen van olie, lucht en koelvloeistof, Tenaamstelling van de auto, of
Als extra service bieden wij op deze auto het "Groetauto Service- en Garantiepakket" á €750,- aan. Bij dit pakket krijgt u: een nieuwe APK, Onderhoud conform schema, Distributieriem kan minimaal 20.000km. mee, Poetsbehandeling, 12 maanden BOVAG garantie, halve tank brandstof.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen SpaceTourer | Pleziervaart of werkverkeer?
Soms is zelfs de grootse gezinsauto niet groot genoeg. Dan is een busje een oplossing. Zo is de Citroën Jumpy nu ook verkrijgbaar in een speciale uitvoering met acht zitplaatsen plus ruimte voor bagage. Is de Citroën SpaceTourer daarmee een veredelde bedrijfswagen of een volwaardige gezinsauto?
De Citroen SpaceTourer is een geslaagde mix van een busje (Jumpy) en een gezinsauto. De SpaceTourer biedt meer ruimte dan een personenauto met eenzelfde prijskaartje, maar minder luxe en verfijning.
Plus
- sterke en relatief zuinige dieselmotor
- rijke en moderne uitrusting
- prima rijeigenschappen
Min
- slechts 1 schuifdeur standaard
- weinig bakjes, vakjes, lades, tafeltjes of haakjes in het interieur
Conclusie
Is de Citroën SpaceTourer een busje of een personenauto? Het antwoord is: beide, want het is een busje voor personenvervoer. Het gebrek aan verfijning maakt duidelijk dat de SpaceTourer in de basis nog steeds een busje is. De moderne en rijke uitrusting is vergelijkbaar met die van een personenauto. Het draait allemaal om de ruimte en op dat punt wint de SpaceTourer het zelfs van de grootste gezinsauto.