![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 18-12-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 206.637 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | VG-964-L |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 3.399,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-12-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 206.637 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | VG-964-L |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Haas Auto's |
Contactpersoon | Michel de Haas |
Adres | Korte Noorderweg 31B |
Postcode | 1221 NA |
Plaats | Hilversum |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 6243018 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 51607444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dehaasautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Cabine: enkel
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 4363 x 1751 x 1846 cm
Wielbasis: 281 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.236 kg
Max. trekgewicht: 1.989 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 98 per kwartaal
Prijs is exclusief 21% btw , airco , schuifdeur rechts , trekhaak , min puntje is een barst onderin de voorruit , geen apk afkeur .
EURO-5 Emissie !
= Bedrijfsinformatie =
De Haas Auto's is gevestigd in Hilversum en is RDW Erkend tevens zijn alle auto's voorzien van een RDW Tellerrapport.
### Wij reageren niet altijd op e-mail en onzin biedingen ###
De Haas Auto's
Korte Noorderweg 31B
1221 NA Hilversum
T. 035 - 6243018
M. 06 - 51607444
E. verkoop@dehaasautos.nl
Whatts App 0031 (0) 651607444
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Dokker | Voordeelverpakking
Dacia is zeven jaar actief in Nederland. In die periode heeft het merk een ijzersterke reputatie opgebouwd. Een Dacia is een uiterst eenvoudige, degelijke, sobere auto die daarom tegen een zeer scherpe prijs kan worden aangeboden. Tot nu toe richtte Dacia zich echter alleen op prijsbewuste particulieren. En dat is vreemd, want juist bedrijven kiezen in de regel met het verstand in plaats van het gevoel. Daarom is er nu de Dokker, Dacia's eerste bedrijfsauto.
![Autotest | Dacia Dokker Voordeelverpakking](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/3704/dacia-dokker.jpg)
De Dacia Dokker is leverbaar als gezins- en bedrijfsauto. Als gezinsauto biedt de Dokker maximale ruimte tegen een minimale prijs. Toch ontbreekt de verfijning van een gezinsauto. De Lodgy is beter.
Plus
- veel ruimte voor weinig geld
- zuiniger dan fabrieksopgave (in onbeladen toestand)
- extra praktisch dankzij schuifdeuren (en klapdeurtjes achter)
Min
- zijwindgevoelig
- gevoelloze besturing
- open bergvakken voorin (plus piepklein dashboardkastje)
Conclusie
Dacia introduceert de Dokker. De Dokker is leverbaar als gezinsauto en als bedrijfsauto. Als gezinsauto biedt de Dokker maximale ruimte tegen een minimale prijs. Tegelijkertijd ontbreekt de verfijning van een echte gezinsauto overduidelijk en wordt de koper continu met de neus op die feiten gedrukt. Gezien het geringe prijsverschil is de Dacia Lodgy daarom een betere keus voor gezinnen.
Voor bedrijven is de komst van de Dokker goed nieuws. De Dacia Lodgy is ruim, maar te weinig bedrijfsauto (en niet leverbaar op grijs kenteken). De lage laadvloer, schuifdeuren aan de zijkant en klapdeuren aan de achterkant maken de Dokker Van tot een echte bedrijfsauto. Bovendien is werkelijk overal op bespaard, zodat ook slimme ondernemers maximaal kan verdienen met Dacia.