Dacia Duster 1.0 TCe 100 ECO-G Journey Cruise | 360° Camera | Carplay | Parksens. v+a

€ 30.490,- incl. BTW

Bouwjaar 21-06-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 1.001 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof LPG
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Dacia Duster 1.0 TCe 100 ECO-G Journey Cruise | 360° Camera | Carplay | Parksens. v+a


€ 30.490,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-06-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 1.001 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof LPG
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Stam Bussum
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Prinses Beatrixplantsoen 42-44
Postcode 1402 TS
Plaats Bussum
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)35 - 6930024 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stam.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 163 km/u

Maten
Wielbasis: 266 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.251 kg
Laadvermogen: 514 kg
GVW: 1.765 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 675 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Dit betreft een demonstratievoertuig waarvan wij iedere eerste week van de maand de kilometerstand aanpassen naar de op dat moment actuele stand. Wilt u weten of deze auto beschikbaar is en wat de huidige exacte kilometerstand is? Neem dan contact met ons op, we helpen u graag!

Al onze prijzen zijn inclusief 12 maanden BOVAG garantie en een geldige APK.
Voor € 595,- koopt u het Stam All-In pakket met daarin: Onderhoud volgens schema, nieuwe APK keuring, technisch klaarmaken, volle tank brandstof/volle batterij, nieuwe mattenset en het napoetsen van de auto.

Hij toont aantrekkelijk en tegelijk onverzettelijk. Met deze stoere SUV bent u onder alle omstandigheden veilig onderweg. Dit is een Dacia Duster van het bouwjaar 2024, er staat 1001 kilometer op de teller. Deze dealeronderhouden auto is van de eerste eigenaar. Een krachtige driecilinder benzinemotor en een prettige handgeschakelde zesversnellingsbak zorgen voor de aandrijving van deze stoere Dacia. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Een cockpit, een informatiecentrum... Wat is de cabine eigenlijk niet? Dankzij het digitale dashboard bent u van alles op de hoogte. Of u nu achteruit rijdt, parkeert of een smalle straat inslaat, de 360 graden camera op deze auto, mogelijk gemaakt door vier camera's, biedt een perfect beeld van uw omgeving. De high-end technologie van het high performance audiosysteem staat garant voor geluid van het hoogste niveau. Zoals van een eigentijdse auto verwacht mag worden, is deze Dacia Duster voorzien van een draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. De electronic climate control zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Ook navigatiesysteem, DAB ontvangst, regensensor, cruise control, keyless entry en boordcomputer zijn aan boord.

Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties. In het instrumentarium kunt u bovendien de verkeersborden zi

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie