Bouwjaar | 29-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 21.418 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-518-XF Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 21.418 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-518-XF Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Frans Stokman B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pascalstraat 2 |
Postcode | 1704 RD |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 5718055 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fransstokman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt. 2020 - dec. 2021
Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,8 s
Topsnelheid: 168 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 180 x 169 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.267 kg
Laadvermogen: 504 kg
GVW: 1.771 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Frans Stokman Top Occasion pakket: Prijs pakket: € 595,- Inclusief: - Onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave - APK keuring - € 25,- brandstof - 1 jaar Top Occasion Garantie (maximaal 20.000 km) - 88-punten check - 1 jaar Renault Route Service Nederland (24uur / 7dagen) - Renault Premium Pas
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Hij is sportief en avontuurlijk, maar hij brengt u ook met het grootste gemak door druk verkeer. De Dacia Duster die we hier hebben, heeft 21418 kilometer gelopen, het bouwjaar is 2021. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde vijfversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Bij de rijke uitrusting horen ook 16 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth. Het navigatiesysteem is met het audiosysteem gecombineerd. Inparkeren zonder angst voor schade. De parkeersensoren helpen u om moeiteloos in de kleinste parkeervakken te manoeuvreren. U bedient de cruise control eenvoudig zonder uw handen van het stuur te halen. Het hele jaar door zorgt airconditioning voor een prettige temperatuur. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn DAB ontvangst, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
De automatische veiligheidssystemen in deze Dacia fungeren als een extra paar ogen. En dat niet alleen, ze kunnen ook actief ingrijpen, om zo u en uw passagiers te beschermen. Wanneer u hard moet remmen, is elke decimeter verkorting van de remweg essentieel. Voor extra remkracht zorgt dan de Brake Assist. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.
We kunnen ons voorstellen dat u een proefrit wilt maken met deze Dacia. Belt u ons snel?
= Bedrijfsinformatie =
Frans Stokman b.v. is al sinds 1982 Renault dealer en &ua
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld
De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.
Plus
- voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
Min
- navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
- roffelend geluid TCe 130 motor
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.
Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.
De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.